Senin, 26 Mei 2014

Sayyidul grond Istighfar

Sayyidul grond Istighfar


deur
Al- Ustadz Yazid bin Abdul Qadir Jawas حفظه الله


عن شداد بن أوس رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : سيد الاستغفار أن يقول العبد : اللهم أنت ربي , لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك , وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت , أعوذ بك من شر ما صنعت , أبوء لك بنعمتك علي , وأبوء بذنبي فاغفر لي , فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت من قالها من النهار موقنا بها , فمات من يومه قبل أن يمسي , فهو من أهل الجنة , ومن قالها من الليل وهو موقن بها فمات قبل أن يصبح , فهو من أهل الجنة .

Van Shaddad bin Aus Radi anhu van die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam , " Voorwaar, dit is die beste vergifnis iemand sê slaaf te soek :

Allahumma la ilaha illa Rabbee ANTA ANTA ANA KHALAQTANII WA ' ABDUKA ANA WA ALA AHDIKA WA WA'DIKA MASTATHA'TU Audhu Bika MIN SYARRI SHANA'TU Abu Ma ` U Laka BINI'MATIKA ' ALAYYA WA Abu ` U BIDZANBII FAGHFIRLÎ FA INNAHU La illa ANTA YAGHFIRU ADZ DZUNÛBA

( O Allah , U is die Rabbku , daar is geen god wat geregtig is diibadahi reg behalwe jy . U wat my geskep het en ek is u kneg . Ek vervul jou die verbond en U belofte volgens my vermoë. Ek soek skuiling in U uit die euwels optrede , erken ek u ten gunste van my en ek my sonde erken het, so vergewe my . want niemand sondes kan vergewe nie, maar U ) .

( Hy het gesê ) " Wie het gesê dit gedurende die dag met vertroue, en is op die dag voor die aand , dan is dit sluit die gashere van die hemel. Wie dit lees in die nag met selfvertroue en gesterf het voor die aanvang van die oggend, dan is dit sluit die gashere van die hemel.

TAKHRIJ HADITS
Hierdie Hadeeth saheeh . Gerapporteer deur :
1. Imam al- Bukharistraat in Shahihnya ( nr. 6306 , 6323 ) en al- Adabul simplex ( nr. 617, 620)
2 . Imam 'n Nasa -i ( VIII/279 ) , as - Sunanul Kubra ( nr. 9763 , 10225 ) , en die " Amalul Yaum wal Lailah ( nr. 19 , 468, en 587 )
3 . Imam Ibn Hibban ( nr. 928-929 -at- Ta'lîqâtul hisan ' ala Sahih Ibni Hibban )
4 . Imam Aat- Mu'jamul Thabarani in al- Kabir ( nr. 7172 ) , al- Mu'jamul Ausath ( nr. 1018 ) , en in die boek ad- Du'aa ( nr. 312-313 )
5 . Al- Hakim ( II/458 )
6 . Imam Ahmad in musnadnya ( IV/122 , 124-125 )
7 . Imam al- Baghawi in Syarhus Sunnah ( nr. 1308 ) , en ander van die geselskap Radi Shaddad bin Aus anhu

Ook vertel deur Imam by - Tirmidhi ( nr. 3393 ) van Shaddad bin Aus Radi anhu met aanvanklik verskillende bewoording, die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê:

ألا أدلك على سيد الإستغفار ...

Ek sal jou wys die sayyidul vergifnis soek ? ...

at- Tirmidhi het gesê , " Hasan Gharib Hadith ." beskou as saheeh deur Shaykh al- Albani met 'n paar paaie en syawâhid ( versterker ) in sy Lineage al- ahadith al- Shahîhah ( nr. 1747 ) .

Imam Bukhari rahimahullah tree hierdie hadith in " Hoofstuk uiteindelike vergifnis " . Dit wys dat Imam Bukhari t beskou dit bewoording Ada beste vergifnis. Ook die inhoud van betekenis in hierdie hadith dui daarop dat gebed is die moeite werd met Sayyidul vergifnis ( vergifnis prins ) as toegeskryf is deur die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam.

BESKRYWING VAN AANBEVOLE Istighfar
Elkeen van die seuns van Adam was beslis 'n baie sondes nie, maar die beste van oang wat sondes smeek vergifnis van Allah Almagtig en berou . Almagtige Allah sy dienaars bevel gegee om altyd bedel vir vergifnis en berou na Hom. Allah het ook belowe om diegene wat vra vir vergifnis te vergewe en berou na Hom. Allah Almagtige sê :

وإني لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى

En inderdaad, ek Vergevende diegene wat berou het , glo en doen wat goed is , dan bly in die instruksies " [ Thâha/20 : 82 ] .

قل يا عبادي الذين أسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعا إنه هو الغفور الرحيم

Sê, " O My dienaars wat die grense van hulself oortref! "Moenie wanhoop van die genade van Allah . Waarlik Allah vergewe alle sondes. Voorwaar, Hy is Vergevende , die Barmhartige " [ Az-Zumar/39 : 53 ] .

Almagtige Allah beveel het om te baie beristighfar / vra sy vergifnis . Net so, Allah het beveel dat die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam om vergifnis. Allah Almagtige sê :

واستغفر لذنبك وللمؤمنين والمؤمنات

" ... En vra vergifnis vir jou sondes en die sondes van die gelowiges mans en vroue ... " [ Muhammad/47 : 19 ]

فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا

"Ek het gesê (vir hulle ) , " Vra vergifnis van jou God, waarlik, Hy is Vergevende . "[ Nûh/71 : 10 ]

واستغفر الله إن الله كان غفورا رحيما

Vergewe en vra vir Allah . Allah is Gezind, Genadevol. [ An- Nisa / 4:106 ]

فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Vier dan die lof van die Here en vra Hom om vergifnis. Voorwaar Hy is Vergeven bekering. [ An-Nashr/110 : 3 ]

وبالأسحار هم يستغفرون

En aan die einde van die nag het hulle vergifnis ( Allah ) . [ Adz-Dzâriyât/51 : 18 ]

Dit is, wakker laat in die nag Tahajjud om te bid en by ete hulle smeek om vergifnis van Allah Almagtig.

ومن يعمل سوءا أو يظلم نفسه ثم يستغفر الله يجد الله غفورا رحيما

En elkeen wat kwaad doen , en vervolg hom dan hy vra vergifnis aan Allah , Allah is Vergevende hy gevind Barmhartige . [ An- Nisa / 4:110 ]

وما كان الله ليعذبهم وأنت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون

En Allah is nie ooit gaan hulle mengadzab , is jy (Mohammed ) is een van hulle, en Allah sal nie ook mengadzab hulle wat hulle vra vir vergifnis. "[Al- Anfal / 8:33 ]

In 'n Hadith Qudsi , Allah Almagtige sê :

... ياعبادي إنكم تخطئون بالليل والنهار , وأنا أغفر الذنوب جميعا , فاستغفروني أغفرلكم ...

... O , my dienaars! Sekerlik julle altyd foute ( sonde ) maak in die nag en gedurende die dag, en ek heeltemal vergewe die sondes , dan vra vergifnis van My ongetwyfeld Ek vergewe jou ... [ 1]
Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam lees 'n gebed vra vergifnis wanneer buig of uitputting as volg :

سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي .

Eer aan U, O Allah ! Ons Here en jou te loof O Allah, vergewe my sondes . [2 ]

Die geestelike het gesê dat Allah die Almagtige gee 'n gevoel van sekuriteit aan mense met 2 dinge , naamlik die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam tussen hulle en soek na vergifnis . Nou het die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesterf het, beteken dat 'n mens leef nog steeds vergifnis. Daarom , vergifnis word 'n veiligheid van woede Allah Almagtig.

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

En ook die mense, wat as skuldig aan skandelike of hulself vervolg sou hulle onthou Allah en soek vergifnis van die sondes hulle , en enigiemand anders wat kan sondes anders as Allah vergewe? En hulle is nie die voortsetting van die gruwelike daad willens en wetens . [Ali se Imran / 3:135 ]

Ibn ' Abbaas anhuma het gesê:

لا كبيرة مع استغفار ولا صغيرة مع إسرار

Daar is nie 'n groot sonde en vergifnis indien vergesel deur nie 'n klein sonde as deurlopend gedoen . [3 ]

Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê :

والله إني لأستغفر الله وأتوب إليه في اليوم أكثر من سبعين مرة

Ter wille van Allah , sesungguhya Ek smeek vergifnis van Allah en berou na Hom dag en nag in meer as 70 keer . [ 4 ]

In die geskiedenis van die Imam Moslem :

... وإني لأستغفر الله في اليوم مئة مرة

En eintlik ... Ek het regtig smeek vergifnis van Allah soveel as 100 keer 'n dag en nag. [ 5 ]

وعن ابن عمر رضي الله عنه قال : كنا نعد لرسول الله صلى الله عليه وسلم في المجلس الواحد مائة مرة : « رب اغفر لي , وتب علي إنك أنت التواب الرحيم » .

Van Ibn Umar anhuma het hy gesê , "Ons eerste bereken 'n seremonie in die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam 100 keer gelees :" Ja Allah vergewe my sondes , en aanvaar taubatku . U is Vergeven bekering en Genadige . "[ 6 ]

وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من قال : « أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه ", غفرت ذنوبه وإن كان قد فر من الزحف .

Van Ibn Mas'ud Radi 'anhu , het hy gesê : die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê: "Wie lui:

أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

( Ek smeek vergifnis van Allah , daar is geen god wat geregtig is diibadahi korrek , maar Hy , die ewig Lewende en Hooggeregshof Staan alleen, en ek berou na Hom ), dan sal dit hom vergewe word sy sondes selfs as nooit weg van die slagveld hardloop . [ 7 ]

Een van die mees uitstekende gebed van vergifnis is vergifnis sayyidul , sebagimana geleer deur die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam te Shaddad bin Aus Radi anhu .

Sharh Hadith
Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam noem dit die bewoording istigfâr Sayyidul vergifnis soos vervat in die hadith die betekenis van berou en homself verneder voor Allah die Almagtige, wat teenwoordig is in ander hadiths bekering is nie .

Imam Aat- Thîbiy rahimahullah het gesê: " Omdat hierdie gebed bevat die betekenis van bekering as 'n geheel dan dipakailah term Sayyid , wat in sy oorsprong , beteken dit dat die ouer of Sayyid leier in al die beoogde doel en alle sake terug na hom. " [ 8 ]

Ibn Abi Jamrah rahimahullah het gesê: " Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam samel in hierdie hadith pragtige betekenis en bewoording - goeie bewoording so dit verdien om genoem te word sayyidul vergifnis. In die hadith daar is :
• Erkenning van uluhiyah Allah en aanbidding aan Allah die Almagtige . Erkenning dat Allah die Almagtige is die een van sy Skepper . Erkenning dat Allah Subhanahu wa Ta'ala geneem is die belofte van sy dienaars te vestig.
• Hoop dat God belowe het aan sy dienaars ,
• Shelter van die euwels wat teen sy dienaar gedoen het,
• toegeskryf al guns Allah Subhanahu wa Ta'ala wat al hierdie gunste gehou , toegeskryf aan homself 'n dienaar van die sonde,
• Die begeerte en hoop om hom sy sondes te vergewe word deur Allah Subhanahu wa Ta'ala
• en die erkenning dat niemand sondes kan vergewe nie, maar Allah . " [ 9 ]

SAYYIDUL Istighfar
1. اللهم أنت ربي ( Ya Allah , U is my Here ) [10 ]
Erkenning van 'n dienaar dat Allah sy Here, die Almagtige . Rabb die eienaar is, skepper, gewer van goeie geluk en die regulering van al die sake van Sy wesens. Vervat in hierdie hadith Rububiyyah erkenning van Allah Almagtig.

2 . لا إله إلا أنت (Daar is geen God nie, maar jy is geregtig diibadahi )
Dws niemand het die reg diibadahi korrek , maar net jy , O Allah . Hierdie sin is 'n manifestasie van monoteïsme Uluhiyyah . Alle Moslems is nodig om te glo dat die enigste een wat die reg diibadahi korrek net Allah , terwyl dit nie om aanbid te word , maar Allah en ons bid tot Allah alleen.

3 . خلقتني وأنا عبدك (Jy het my geskape , en ek u kneg )
Erkenning dat daar is geen slaaf wat hierdie heelal en sy inhoud geskep , maar net Allah Almagtig alleen. Is alle wesens , beide in die hemel en op aarde. Almagtige Allah wat alle wesens geskep . Hierdie sin bevat ( gedrag kneg ) vernederende en homself verneder voor Allah Almagtig. Dit bevat Rububiyyah monoteïsme . Hierdie gebed geuiter deur die profeet Mohammed sallallaahu ' alaihi wa sallam so wat toon dat hy 'n dienaar n, wat nie geregtig is om diibadahi .

4 . وأنا على عهدك ووعدك ماستطعت (Ek vervul jou die verbond en U belofte volgens vermoë )
Ek bly in ooreenstemming jou Ya Allah , geloof in jou, jou gehoorsaamheid te implementeer en uit te voer om u gebooie wat ek kan. Volgens my die vermoë , omdat Allah nie lê op 'n siel nie, maar volgens sy vermoë . Wat hier bedoel word is die belofte van 'n afspraak wanneer Allah geopenbaar hierdie kandidate of geestelike wesens . Allah Almagtige sê :

وإذ أخذ ربك من بني آدم من ظهورهم ذريتهم وأشهدهم على أنفسهم ألست بربكم قالوا بلى شهدنا أن تقولوا يوم القيامة إنا كنا عن هذا غافلين

En (onthou ) wanneer jou Here van die heupe ( ruggraat ) van hul nageslag seun van Adam en Allah neem getuienis aan hul gees ( sê) uitgereik is, " Is ek nie jou Here ?" Hulle het geantwoord : "Ja ( U is ons Rabb ) , is ons getuie . " ( ons doen dit ), sodat in die dag van die oordeel wat jy sê nie ," Sekerlik wanneer ons nie onthou van hierdie . "[Al - A'raf / 7:172 ]

Wanneer hulle getuig dat Allah die Almagtige as hulle Here , dan is die gevolg is dat hulle moet aanbid net Allah Almagtig. Die gevolg is die bevel van Allah Almagtig uit te voer en laat die verbod van Allah Almagtig .

Allah Almagtige sê :

ألم أعهد إليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين ) 60 ( وأن اعبدوني هذا صراط مستقيم

Het ek bestel jou, o seun van Adam , dat julle die duiwel aanbid nie ? Trouens, Satan is 'n blatante vyand van jou , en jy sal my aanbid. Dit is die reguit pad . " [ Yâsîn/36 :60 -61 ]

Sin ( ووعدك ) "U woord " is oor die antwoorde meriete en beloning , naamlik "Ek bly in verbond met Allah so lank as wat ek kan. Ek is seker dat met die belofte van u Ya Allah "Vir mense wat Tawheed en onttrekken weg , het belowe om die Hemel en 'n groot beloning ." .

Daarom is die bogenoemde hadith wie dit lees met vertroue beloof dan na die Hemel .

5 . أعوذبك من شر ماصنعت (Ek soek skuiling in U uit die euwels dade)
Ek soek skuiling in U uit die bose dade van liefdadigheid en slegte gevolge , ( ek soek skuiling in jou so nie ) oorgeskryf word deur die ramp , sodat die sonde vergewe en terug na optrede jelekku .

Ek soek skuiling in U uit die bose van die sonde en onsedelike dade . Inderdaad sonde bring slegte gevolge. Mense wat rebelleer teen hulle ouers besluit vriendskap, menzhalimi ander, neem ander mense se regte , rente en ander sondes slegte gevolge sal bring . Onder die armes gevolg is die verlies van die seëninge in ons wetenskap en ons memorisering . Die mees gevaarlike gevolge van die sonde is aan die gang deur die toorn van Allah Almagtig. Bates wat deur middel van die skat wat oortreders nie sal geseën word, sal sy vrou en kinders van die ongehoorsaamheid maak . Vandaar die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam wanneer Khutbatul haajah gesê :

ونعوذ بالله من شرور أنفسنا وسيئات أعمالنا ...

Ons soek skuiling in Allah van die euwels van ons siele en ons slegte dade ...

Daarom moet ons skuil in Allah SWT van al ons sonde.

As gevolg van die sonde van ons ouderdom sluit verlies van seëninge , met seëninge van ons kennis , liefde en gehoorsaamheid Rote verlies . Die mees gevaar is nie vergewe ons sondes. Of is ons terug na die sonde. Nas - alullâha al-' AFWA wal ' Afiyah fid Dunya wal Salamah was akhirah .

6 . أبوء لك بنعمتك علي (Ek loof u ten gunste van my )
Ek erken en bepaal die bedrag van u voorkeur aan my en jou wonderlike genade en goedheid aan my. Elke Moslem en Muslimah verpligte kenmerk al guns Allah Almagtig. Al die guns wat Allah die Almagtige toegestaan word, beide in die hemel, die aarde en tussen hulle is van Allah , die Almagtige.

Woord van die Almagtige Allah :

وما بكم من نعمة فمن الله ثم إذا مسكم الضر فإليه تجأرون

En elke seën wat in julle is ( die koms ) van Allah, en dan oor het wanneer jy ellende , dan vir hom vra vir hulp. [ An-Nahl/16 : 53 ]

Almagtige Allah gunste aan ons gegee baie. Ons sal nooit in staat wees om hulle te tel . Probeer ons tel die guns wat Allah die Almagtige gee , aangesien ons gebore is! Verheug die oog, oor, mondelinge , hare , lewer, lug, suurstof , water , plante, ten gunste van leiding, gesondheid, weg van ramp , bevoordeel op monoteïsme en Sunnah , en ander.

Allah Almagtige sê :

وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار

En Hy het jou alles wat jy vir hom bid. En as julle die guns van Allah tel, jy sal sekerlik nie in staat wees om hulle te tel . Trouens, die mens is baie onregverdig en baie ontken ( Allah gunste) . [ Ibrâhîm/14 : 34 ]

As ons erken die guns van Allah Almagtig , dan is die gevolge is dankbaar teenoor Allah Almagtig. Wanneer 'n dienaar dankbaar teenoor die Almagtige Allah , dan sal Allah Sy guns verhoog vir ons. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê :

وإذ تأذن ربكم لئن شكرتم لأزيدنكم ولئن كفرتم إن عذابي لشديد

En (onthou ) wanneer jou Here verkondig "As julle dankbaar is , sal ek sekerlik bydra tot die ( guns ) vir julle, maar as jy ontken (my guns ) , dan is My straf is swaar . " [ Ibrâhîm/14 : 7 ]

As iemand is dankbaar teenoor die Almagtige Allah , dan is Allah die Almagtige sal nie mengadzabnya . Allah Almagtige sê :

ما يفعل الله بعذابكم إن شكرتم وآمنتم وكان الله شاكرا عليما

Allah sal nie martel as julle is dankbaar en getrou. En Allah is dankbaar , weet . [ An- Nisa / 4:147 ]

7 . وأبوء بذنبي ( Ek bely my sonde aan jou)
Ek erken die foute wat ek nog ooit gedoen het , in die vorm van sonde , fout, weglating , wat ek laat aanspreeklikheid , onwettige en onsedelike dade wat ek gedoen het. Erkenning is die eerste stap om te bely en terug te keer na Allah Almagtig.

8 . فاغفرلي ( Vergewe my sonde )
Ya Allah , vergewe al die sondes wat ek gedoen het. U is die Vergewe en Genadige . 'N Dienskneg is versigtig wanneer hy sonde , het hy dadelik gesmeek om vergifnis van Allah Almagtig. As sy woorde :

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

En (ook ) wat , indien skuldig bevind aan skandelike of onderdruk self , het hulle ( onmiddellik ) onthou Allah , en smeek om vergifnis vir hulle sondes , en wat ( anders) wat kan sondes nie, maar Allah vergewe? En hulle het nie dat die sonde te streef , willens en wetens . " [Ali se Imran / 3:135 ]

9 . فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت ( Omdat niemand sondes kan vergewe nie, maar U, O Allah )
Ons besef dat niemand al die sondes kan vergewe behalwe Allah Almagtig. Daarom smeek ons om vergifnis slegs aan Allah die Almagtige , nie anders as hom . Allah is Vergeven Ontvanger bekering.

10 . Wie dit lees in die oggend met volle oortuiging , later het hy voor die middag gesterf het, dan is dit sluit die bewoners van die Hemel. Enigiemand wat dit in die middag met volle vertroue te lees , het hy later gesterf het voor môre , sodat hy onder meer die bewoners van die Hemel

Dit is saamgelees met vertroue , eerlikheid , mentauhidkan Allah die Almagtige , wat onttrekken , vra vergifnis sayyidul die inhoud van die gebed regverdig , erken Rububiyyah monoteïsme , monoteïsme Uluhiyyah , erken sy sonde erken almal gunste van die Almagtige Allah en vra om vergifnis slegs aan Allah Almagtig.

Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam het ons aangemoedig om dit te lees met vertroue wanneer ons in die oggend en aand .

Shaykh al- Islam rahimahullah het gesê: " Die een wat Allah die Almagtige weet dat hy gaan , dan het hy getuig dat al die gawes van Allah en besef hy is baie sonde en skande. " [ 11 ]

Hy rahimahullah verduidelik: " Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam versamel twee dinge , naamlik die getuienis van al die guns van Allah die Almagtige en die erkenning van die sondes wat gedoen is , dat ons baie foute gemaak . Gaan dan voort met die liefde. Getuig al guns, genade en die gawe van die Almagtige Allah vir ons gesê, die gevolg is van die noodsaaklikheid van die liefde van Allah Almagtig . Dit vereis ook dat ons Allah te loof , dank Allah , want Allah al die gunste en vriendelikheid gegee het. Ons moet ook besef dat baie van ons sonde en foute , wat vereis dat ons onsself te verneder tot die Almagtige Allah , verneder ons voor Allah Almagtig en verklaar onsself behoeftige , in die behoefte van Allah , en ons sal berou aan Allah Almagtig Jalla te eniger tyd en sy het hom nie sien nie , behalwe diegene wat nie iets nie. [ 12 ]

Faidah - faidah HADITS
1. Verpligte stel Rububiyyah Almagtige Allah , want Allah is die Skepper, die Almagtige Gewer onderhou , die gewer van geskenke, die meeste weerstaan, en bied ook die Almagtige , die All- beurt het die meeste dodelike , en die All- organiseer alles.

2 . Verpligte stel ' ubudiyya , Uluhiyyah en wahdaniyyah vir Allah Almagtig. Dat slegs Allah Subhanahu wa Ta'ala is verpligtend en word korrek geregtig diibadhi .

3 . Sayyidul vergifnis vervat in die vestiging en erkenning van 'n dienaar dat hy nederige dienaar in die teenwoordigheid van die Here , sy Skepper , en die Gewer van sy fortuin .

4 . Bepaling daar is binne ook 'n dienaar dat hy voldoen het aan die ooreenkoms wat Allah Subhanahu wa Ta'ala neem .

5 . Wie 'n dienaar die uitvoering van die bevel van Allah Subhanahu wa Ta'ala volgens sy vermoë wees . Dit is soos die woord van Allah Almagtig :

فاتقوا الله ما استطعتم

" ... So hou jou plig om Allah deur kesanggupanmu jy ..." [ at-Taghâbun/64 : 16 ]

6 . Erkenning van 'n slaaf vir sy sondes deur berou.

7 . Instelling en erkenning van 'n slaaf by sy Here met gebreke en tekortkominge , met Hom aanbid in waarheid.

8 . Niemand kan sondes vergewe behalwe Allah Almagtig.

9 . Wie 'n slaaf toevlug tot Allah die Almagtige van enige bose wat sy gedoen het .

10 . Virtue van vergifnis ( vergifnis van Allah Subhanahu wa Ta'ala vra ) en die hoofde van vergifnis sayyidul .

11 . Wie 'n slaaf toevlug tot Allah Subhanahu wa Ta'ala van die bose dade en bedoelings, want dit is die oorsaak van die straf en marteling.

12 . In die hadith daar is die argument dat al die doelwitte wat bereik moet word deur behoorlike wyse , en veroorsaak dat dit die doel te bereik . Soos vir die gebruik van bygeloof , dwaalleer , onttrekken middel , dan beteken dit nie voeg (posisie ) in die teenwoordigheid van 'n mens behalwe sy Rabb ( nog 'n ) dienaar ( volslae ) .

[ Gekopieer vanaf die Sunnah Edition tydskrif 03-04/Tahun XVI/1433H/2012M . Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta , Jl . Solo - Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196 ]
_______
voetnoot
[1 ] . Saheeh : HR . Moslem ( no.2577 ) , Ahmad ( V/160 ) , en bykomend tot beide van die metgeselle van Abu Dharr al- Ghifari Z .
[ 2]. Saheeh : HR . Al- Bukhari ( nr. 794, 817 ) en Moslem ( nr. 484 ) .
[ 3]. Saheeh : HR . Ibn Jarir at- Tabari atsar in sy kommentaar ( nr. 9207 ) en andere. Masyhur Hasan Shaikh Salman het gesê: " mauquf saheeh isnaad van Ibn ' Abbaas anhuma . ( Al- Kabâir , p . 47 werke van Imam ADH - Dhahabi )
[ 4]. Saheeh : HR . Al- Bukhari ( nr. 6307 ) , by - Tirmidhi ( nr. 3259 ) , Ahmad ( II/282 , 341) , 'n Nasa -i in ' Amalul Yaum wal Lailah ( nr. 438, 439 ) , en ander van die geselskap Abu Hurayrah dat anhu .
[ 5]. Saheeh : HR . Moslem ( nr. 2701 ( 42 ) ) , van die bewoners van die al- Agharr Ibn Yasar al- Muzani Radi anhu .
[ 6 ] . HR . Abu Dawood ( nr. 1516 ) , by - Tirmidhi ( nr. 3434 ) en Ibn Majah ( nr. 3814 ) . Hierdie hadith is die bewoording op - Tirmidhi en hy het gesê : "Hierdie Hadeeth is Hasan saheeh Gharib . "
[ 7 ] . Saheeh : HR . Abu Dawood ( nr. 1517 ) . Sien Sunan Abi Dawud Shahiih ( nr. 1358 ) .
[ 8 ] . Fat- Hul Bari ( XI/99 ) .
[ 9 ] . Fat- Hul Bari ( XI/100 ) .
[ 10 ] . Dit mufradat Sharh aangehaal uit die boek Fat- Hul Bari ( XI/98-100 ) deur al- Hafiz Ibn hajar al-' Asqalani , Fiqhul Ad'iyati wal Adzkâr ( III/18-20 ) , Shaykh DR. Abdur Razzaq bin Abdul Muhsin Al- Badr , en ander boeke.
[ 11 ] . Die woorde gesing deur Imam Ibn al- Qayyim al- Jauziyyah t ( sy student) in die boek van al- Wâbilis Shayyib , Sien ook Saheeh al- Wâbilis Shayyib ( p. 16 ) .
[ 12 ] . Saheeh al- Wâbilis Shayyib ( p. 17 ) .

http://almanhaj.or.id/Sayyidul grond Istighfar


deur
Al- Ustadz Yazid bin Abdul Qadir Jawas حفظه الله


عن شداد بن أوس رضي الله عنه عن النبي صلى الله عليه وسلم قال : سيد الاستغفار أن يقول العبد : اللهم أنت ربي , لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك , وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت , أعوذ بك من شر ما صنعت , أبوء لك بنعمتك علي , وأبوء بذنبي فاغفر لي , فإنه لا يغفر الذنوب إلا أنت من قالها من النهار موقنا بها , فمات من يومه قبل أن يمسي , فهو من أهل الجنة , ومن قالها من الليل وهو موقن بها فمات قبل أن يصبح , فهو من أهل الجنة .

Van Shaddad bin Aus Radi anhu van die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam , " Voorwaar, dit is die beste vergifnis iemand sê slaaf te soek :

Allahumma la ilaha illa Rabbee ANTA ANTA ANA KHALAQTANII WA ' ABDUKA ANA WA ALA AHDIKA WA WA'DIKA MASTATHA'TU Audhu Bika MIN SYARRI SHANA'TU Abu Ma ` U Laka BINI'MATIKA ' ALAYYA WA Abu ` U BIDZANBII FAGHFIRLÎ FA INNAHU La illa ANTA YAGHFIRU ADZ DZUNÛBA

( O Allah , U is die Rabbku , daar is geen god wat geregtig is diibadahi reg behalwe jy . U wat my geskep het en ek is u kneg . Ek vervul jou die verbond en U belofte volgens my vermoë. Ek soek skuiling in U uit die euwels optrede , erken ek u ten gunste van my en ek my sonde erken het, so vergewe my . want niemand sondes kan vergewe nie, maar U ) .

( Hy het gesê ) " Wie het gesê dit gedurende die dag met vertroue, en is op die dag voor die aand , dan is dit sluit die gashere van die hemel. Wie dit lees in die nag met selfvertroue en gesterf het voor die aanvang van die oggend, dan is dit sluit die gashere van die hemel.

TAKHRIJ HADITS
Hierdie Hadeeth saheeh . Gerapporteer deur :
1. Imam al- Bukharistraat in Shahihnya ( nr. 6306 , 6323 ) en al- Adabul simplex ( nr. 617, 620)
2 . Imam 'n Nasa -i ( VIII/279 ) , as - Sunanul Kubra ( nr. 9763 , 10225 ) , en die " Amalul Yaum wal Lailah ( nr. 19 , 468, en 587 )
3 . Imam Ibn Hibban ( nr. 928-929 -at- Ta'lîqâtul hisan ' ala Sahih Ibni Hibban )
4 . Imam Aat- Mu'jamul Thabarani in al- Kabir ( nr. 7172 ) , al- Mu'jamul Ausath ( nr. 1018 ) , en in die boek ad- Du'aa ( nr. 312-313 )
5 . Al- Hakim ( II/458 )
6 . Imam Ahmad in musnadnya ( IV/122 , 124-125 )
7 . Imam al- Baghawi in Syarhus Sunnah ( nr. 1308 ) , en ander van die geselskap Radi Shaddad bin Aus anhu

Ook vertel deur Imam by - Tirmidhi ( nr. 3393 ) van Shaddad bin Aus Radi anhu met aanvanklik verskillende bewoording, die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê:

ألا أدلك على سيد الإستغفار ...

Ek sal jou wys die sayyidul vergifnis soek ? ...

at- Tirmidhi het gesê , " Hasan Gharib Hadith ." beskou as saheeh deur Shaykh al- Albani met 'n paar paaie en syawâhid ( versterker ) in sy Lineage al- ahadith al- Shahîhah ( nr. 1747 ) .

Imam Bukhari rahimahullah tree hierdie hadith in " Hoofstuk uiteindelike vergifnis " . Dit wys dat Imam Bukhari t beskou dit bewoording Ada beste vergifnis. Ook die inhoud van betekenis in hierdie hadith dui daarop dat gebed is die moeite werd met Sayyidul vergifnis ( vergifnis prins ) as toegeskryf is deur die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam.

BESKRYWING VAN AANBEVOLE Istighfar
Elkeen van die seuns van Adam was beslis 'n baie sondes nie, maar die beste van oang wat sondes smeek vergifnis van Allah Almagtig en berou . Almagtige Allah sy dienaars bevel gegee om altyd bedel vir vergifnis en berou na Hom. Allah het ook belowe om diegene wat vra vir vergifnis te vergewe en berou na Hom. Allah Almagtige sê :

وإني لغفار لمن تاب وآمن وعمل صالحا ثم اهتدى

En inderdaad, ek Vergevende diegene wat berou het , glo en doen wat goed is , dan bly in die instruksies " [ Thâha/20 : 82 ] .

قل يا عبادي الذين أسرفوا على أنفسهم لا تقنطوا من رحمة الله إن الله يغفر الذنوب جميعا إنه هو الغفور الرحيم

Sê, " O My dienaars wat die grense van hulself oortref! "Moenie wanhoop van die genade van Allah . Waarlik Allah vergewe alle sondes. Voorwaar, Hy is Vergevende , die Barmhartige " [ Az-Zumar/39 : 53 ] .

Almagtige Allah beveel het om te baie beristighfar / vra sy vergifnis . Net so, Allah het beveel dat die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam om vergifnis. Allah Almagtige sê :

واستغفر لذنبك وللمؤمنين والمؤمنات

" ... En vra vergifnis vir jou sondes en die sondes van die gelowiges mans en vroue ... " [ Muhammad/47 : 19 ]

فقلت استغفروا ربكم إنه كان غفارا

"Ek het gesê (vir hulle ) , " Vra vergifnis van jou God, waarlik, Hy is Vergevende . "[ Nûh/71 : 10 ]

واستغفر الله إن الله كان غفورا رحيما

Vergewe en vra vir Allah . Allah is Gezind, Genadevol. [ An- Nisa / 4:106 ]

فسبح بحمد ربك واستغفره إنه كان توابا
Vier dan die lof van die Here en vra Hom om vergifnis. Voorwaar Hy is Vergeven bekering. [ An-Nashr/110 : 3 ]

وبالأسحار هم يستغفرون

En aan die einde van die nag het hulle vergifnis ( Allah ) . [ Adz-Dzâriyât/51 : 18 ]

Dit is, wakker laat in die nag Tahajjud om te bid en by ete hulle smeek om vergifnis van Allah Almagtig.

ومن يعمل سوءا أو يظلم نفسه ثم يستغفر الله يجد الله غفورا رحيما

En elkeen wat kwaad doen , en vervolg hom dan hy vra vergifnis aan Allah , Allah is Vergevende hy gevind Barmhartige . [ An- Nisa / 4:110 ]

وما كان الله ليعذبهم وأنت فيهم وما كان الله معذبهم وهم يستغفرون

En Allah is nie ooit gaan hulle mengadzab , is jy (Mohammed ) is een van hulle, en Allah sal nie ook mengadzab hulle wat hulle vra vir vergifnis. "[Al- Anfal / 8:33 ]

In 'n Hadith Qudsi , Allah Almagtige sê :

... ياعبادي إنكم تخطئون بالليل والنهار , وأنا أغفر الذنوب جميعا , فاستغفروني أغفرلكم ...

... O , my dienaars! Sekerlik julle altyd foute ( sonde ) maak in die nag en gedurende die dag, en ek heeltemal vergewe die sondes , dan vra vergifnis van My ongetwyfeld Ek vergewe jou ... [ 1]
Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam lees 'n gebed vra vergifnis wanneer buig of uitputting as volg :

سبحانك اللهم ربنا و بحمدك اللهم اغفرلي .

Eer aan U, O Allah ! Ons Here en jou te loof O Allah, vergewe my sondes . [2 ]

Die geestelike het gesê dat Allah die Almagtige gee 'n gevoel van sekuriteit aan mense met 2 dinge , naamlik die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam tussen hulle en soek na vergifnis . Nou het die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesterf het, beteken dat 'n mens leef nog steeds vergifnis. Daarom , vergifnis word 'n veiligheid van woede Allah Almagtig.

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

En ook die mense, wat as skuldig aan skandelike of hulself vervolg sou hulle onthou Allah en soek vergifnis van die sondes hulle , en enigiemand anders wat kan sondes anders as Allah vergewe? En hulle is nie die voortsetting van die gruwelike daad willens en wetens . [Ali se Imran / 3:135 ]

Ibn ' Abbaas anhuma het gesê:

لا كبيرة مع استغفار ولا صغيرة مع إسرار

Daar is nie 'n groot sonde en vergifnis indien vergesel deur nie 'n klein sonde as deurlopend gedoen . [3 ]

Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê :

والله إني لأستغفر الله وأتوب إليه في اليوم أكثر من سبعين مرة

Ter wille van Allah , sesungguhya Ek smeek vergifnis van Allah en berou na Hom dag en nag in meer as 70 keer . [ 4 ]

In die geskiedenis van die Imam Moslem :

... وإني لأستغفر الله في اليوم مئة مرة

En eintlik ... Ek het regtig smeek vergifnis van Allah soveel as 100 keer 'n dag en nag. [ 5 ]

وعن ابن عمر رضي الله عنه قال : كنا نعد لرسول الله صلى الله عليه وسلم في المجلس الواحد مائة مرة : « رب اغفر لي , وتب علي إنك أنت التواب الرحيم » .

Van Ibn Umar anhuma het hy gesê , "Ons eerste bereken 'n seremonie in die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam 100 keer gelees :" Ja Allah vergewe my sondes , en aanvaar taubatku . U is Vergeven bekering en Genadige . "[ 6 ]

وعن ابن مسعود رضي الله عنه قال : قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : من قال : « أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه ", غفرت ذنوبه وإن كان قد فر من الزحف .

Van Ibn Mas'ud Radi 'anhu , het hy gesê : die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê: "Wie lui:

أستغفر الله الذي لا إله إلا هو الحي القيوم وأتوب إليه

( Ek smeek vergifnis van Allah , daar is geen god wat geregtig is diibadahi korrek , maar Hy , die ewig Lewende en Hooggeregshof Staan alleen, en ek berou na Hom ), dan sal dit hom vergewe word sy sondes selfs as nooit weg van die slagveld hardloop . [ 7 ]

Een van die mees uitstekende gebed van vergifnis is vergifnis sayyidul , sebagimana geleer deur die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam te Shaddad bin Aus Radi anhu .

Sharh Hadith
Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam noem dit die bewoording istigfâr Sayyidul vergifnis soos vervat in die hadith die betekenis van berou en homself verneder voor Allah die Almagtige, wat teenwoordig is in ander hadiths bekering is nie .

Imam Aat- Thîbiy rahimahullah het gesê: " Omdat hierdie gebed bevat die betekenis van bekering as 'n geheel dan dipakailah term Sayyid , wat in sy oorsprong , beteken dit dat die ouer of Sayyid leier in al die beoogde doel en alle sake terug na hom. " [ 8 ]

Ibn Abi Jamrah rahimahullah het gesê: " Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam samel in hierdie hadith pragtige betekenis en bewoording - goeie bewoording so dit verdien om genoem te word sayyidul vergifnis. In die hadith daar is :
• Erkenning van uluhiyah Allah en aanbidding aan Allah die Almagtige . Erkenning dat Allah die Almagtige is die een van sy Skepper . Erkenning dat Allah Subhanahu wa Ta'ala geneem is die belofte van sy dienaars te vestig.
• Hoop dat God belowe het aan sy dienaars ,
• Shelter van die euwels wat teen sy dienaar gedoen het,
• toegeskryf al guns Allah Subhanahu wa Ta'ala wat al hierdie gunste gehou , toegeskryf aan homself 'n dienaar van die sonde,
• Die begeerte en hoop om hom sy sondes te vergewe word deur Allah Subhanahu wa Ta'ala
• en die erkenning dat niemand sondes kan vergewe nie, maar Allah . " [ 9 ]

SAYYIDUL Istighfar
1. اللهم أنت ربي ( Ya Allah , U is my Here ) [10 ]
Erkenning van 'n dienaar dat Allah sy Here, die Almagtige . Rabb die eienaar is, skepper, gewer van goeie geluk en die regulering van al die sake van Sy wesens. Vervat in hierdie hadith Rububiyyah erkenning van Allah Almagtig.

2 . لا إله إلا أنت (Daar is geen God nie, maar jy is geregtig diibadahi )
Dws niemand het die reg diibadahi korrek , maar net jy , O Allah . Hierdie sin is 'n manifestasie van monoteïsme Uluhiyyah . Alle Moslems is nodig om te glo dat die enigste een wat die reg diibadahi korrek net Allah , terwyl dit nie om aanbid te word , maar Allah en ons bid tot Allah alleen.

3 . خلقتني وأنا عبدك (Jy het my geskape , en ek u kneg )
Erkenning dat daar is geen slaaf wat hierdie heelal en sy inhoud geskep , maar net Allah Almagtig alleen. Is alle wesens , beide in die hemel en op aarde. Almagtige Allah wat alle wesens geskep . Hierdie sin bevat ( gedrag kneg ) vernederende en homself verneder voor Allah Almagtig. Dit bevat Rububiyyah monoteïsme . Hierdie gebed geuiter deur die profeet Mohammed sallallaahu ' alaihi wa sallam so wat toon dat hy 'n dienaar n, wat nie geregtig is om diibadahi .

4 . وأنا على عهدك ووعدك ماستطعت (Ek vervul jou die verbond en U belofte volgens vermoë )
Ek bly in ooreenstemming jou Ya Allah , geloof in jou, jou gehoorsaamheid te implementeer en uit te voer om u gebooie wat ek kan. Volgens my die vermoë , omdat Allah nie lê op 'n siel nie, maar volgens sy vermoë . Wat hier bedoel word is die belofte van 'n afspraak wanneer Allah geopenbaar hierdie kandidate of geestelike wesens . Allah Almagtige sê :

وإذ أخذ ربك من بني آدم من ظهورهم ذريتهم وأشهدهم على أنفسهم ألست بربكم قالوا بلى شهدنا أن تقولوا يوم القيامة إنا كنا عن هذا غافلين

En (onthou ) wanneer jou Here van die heupe ( ruggraat ) van hul nageslag seun van Adam en Allah neem getuienis aan hul gees ( sê) uitgereik is, " Is ek nie jou Here ?" Hulle het geantwoord : "Ja ( U is ons Rabb ) , is ons getuie . " ( ons doen dit ), sodat in die dag van die oordeel wat jy sê nie ," Sekerlik wanneer ons nie onthou van hierdie . "[Al - A'raf / 7:172 ]

Wanneer hulle getuig dat Allah die Almagtige as hulle Here , dan is die gevolg is dat hulle moet aanbid net Allah Almagtig. Die gevolg is die bevel van Allah Almagtig uit te voer en laat die verbod van Allah Almagtig .

Allah Almagtige sê :

ألم أعهد إليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين ) 60 ( وأن اعبدوني هذا صراط مستقيم

Het ek bestel jou, o seun van Adam , dat julle die duiwel aanbid nie ? Trouens, Satan is 'n blatante vyand van jou , en jy sal my aanbid. Dit is die reguit pad . " [ Yâsîn/36 :60 -61 ]

Sin ( ووعدك ) "U woord " is oor die antwoorde meriete en beloning , naamlik "Ek bly in verbond met Allah so lank as wat ek kan. Ek is seker dat met die belofte van u Ya Allah "Vir mense wat Tawheed en onttrekken weg , het belowe om die Hemel en 'n groot beloning ." .

Daarom is die bogenoemde hadith wie dit lees met vertroue beloof dan na die Hemel .

5 . أعوذبك من شر ماصنعت (Ek soek skuiling in U uit die euwels dade)
Ek soek skuiling in U uit die bose dade van liefdadigheid en slegte gevolge , ( ek soek skuiling in jou so nie ) oorgeskryf word deur die ramp , sodat die sonde vergewe en terug na optrede jelekku .

Ek soek skuiling in U uit die bose van die sonde en onsedelike dade . Inderdaad sonde bring slegte gevolge. Mense wat rebelleer teen hulle ouers besluit vriendskap, menzhalimi ander, neem ander mense se regte , rente en ander sondes slegte gevolge sal bring . Onder die armes gevolg is die verlies van die seëninge in ons wetenskap en ons memorisering . Die mees gevaarlike gevolge van die sonde is aan die gang deur die toorn van Allah Almagtig. Bates wat deur middel van die skat wat oortreders nie sal geseën word, sal sy vrou en kinders van die ongehoorsaamheid maak . Vandaar die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam wanneer Khutbatul haajah gesê :

ونعوذ بالله من شرور أنفسنا وسيئات أعمالنا ...

Ons soek skuiling in Allah van die euwels van ons siele en ons slegte dade ...

Daarom moet ons skuil in Allah SWT van al ons sonde.

As gevolg van die sonde van ons ouderdom sluit verlies van seëninge , met seëninge van ons kennis , liefde en gehoorsaamheid Rote verlies . Die mees gevaar is nie vergewe ons sondes. Of is ons terug na die sonde. Nas - alullâha al-' AFWA wal ' Afiyah fid Dunya wal Salamah was akhirah .

6 . أبوء لك بنعمتك علي (Ek loof u ten gunste van my )
Ek erken en bepaal die bedrag van u voorkeur aan my en jou wonderlike genade en goedheid aan my. Elke Moslem en Muslimah verpligte kenmerk al guns Allah Almagtig. Al die guns wat Allah die Almagtige toegestaan word, beide in die hemel, die aarde en tussen hulle is van Allah , die Almagtige.

Woord van die Almagtige Allah :

وما بكم من نعمة فمن الله ثم إذا مسكم الضر فإليه تجأرون

En elke seën wat in julle is ( die koms ) van Allah, en dan oor het wanneer jy ellende , dan vir hom vra vir hulp. [ An-Nahl/16 : 53 ]

Almagtige Allah gunste aan ons gegee baie. Ons sal nooit in staat wees om hulle te tel . Probeer ons tel die guns wat Allah die Almagtige gee , aangesien ons gebore is! Verheug die oog, oor, mondelinge , hare , lewer, lug, suurstof , water , plante, ten gunste van leiding, gesondheid, weg van ramp , bevoordeel op monoteïsme en Sunnah , en ander.

Allah Almagtige sê :

وآتاكم من كل ما سألتموه وإن تعدوا نعمت الله لا تحصوها إن الإنسان لظلوم كفار

En Hy het jou alles wat jy vir hom bid. En as julle die guns van Allah tel, jy sal sekerlik nie in staat wees om hulle te tel . Trouens, die mens is baie onregverdig en baie ontken ( Allah gunste) . [ Ibrâhîm/14 : 34 ]

As ons erken die guns van Allah Almagtig , dan is die gevolge is dankbaar teenoor Allah Almagtig. Wanneer 'n dienaar dankbaar teenoor die Almagtige Allah , dan sal Allah Sy guns verhoog vir ons. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê :

وإذ تأذن ربكم لئن شكرتم لأزيدنكم ولئن كفرتم إن عذابي لشديد

En (onthou ) wanneer jou Here verkondig "As julle dankbaar is , sal ek sekerlik bydra tot die ( guns ) vir julle, maar as jy ontken (my guns ) , dan is My straf is swaar . " [ Ibrâhîm/14 : 7 ]

As iemand is dankbaar teenoor die Almagtige Allah , dan is Allah die Almagtige sal nie mengadzabnya . Allah Almagtige sê :

ما يفعل الله بعذابكم إن شكرتم وآمنتم وكان الله شاكرا عليما

Allah sal nie martel as julle is dankbaar en getrou. En Allah is dankbaar , weet . [ An- Nisa / 4:147 ]

7 . وأبوء بذنبي ( Ek bely my sonde aan jou)
Ek erken die foute wat ek nog ooit gedoen het , in die vorm van sonde , fout, weglating , wat ek laat aanspreeklikheid , onwettige en onsedelike dade wat ek gedoen het. Erkenning is die eerste stap om te bely en terug te keer na Allah Almagtig.

8 . فاغفرلي ( Vergewe my sonde )
Ya Allah , vergewe al die sondes wat ek gedoen het. U is die Vergewe en Genadige . 'N Dienskneg is versigtig wanneer hy sonde , het hy dadelik gesmeek om vergifnis van Allah Almagtig. As sy woorde :

والذين إذا فعلوا فاحشة أو ظلموا أنفسهم ذكروا الله فاستغفروا لذنوبهم ومن يغفر الذنوب إلا الله ولم يصروا على ما فعلوا وهم يعلمون

En (ook ) wat , indien skuldig bevind aan skandelike of onderdruk self , het hulle ( onmiddellik ) onthou Allah , en smeek om vergifnis vir hulle sondes , en wat ( anders) wat kan sondes nie, maar Allah vergewe? En hulle het nie dat die sonde te streef , willens en wetens . " [Ali se Imran / 3:135 ]

9 . فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت ( Omdat niemand sondes kan vergewe nie, maar U, O Allah )
Ons besef dat niemand al die sondes kan vergewe behalwe Allah Almagtig. Daarom smeek ons om vergifnis slegs aan Allah die Almagtige , nie anders as hom . Allah is Vergeven Ontvanger bekering.

10 . Wie dit lees in die oggend met volle oortuiging , later het hy voor die middag gesterf het, dan is dit sluit die bewoners van die Hemel. Enigiemand wat dit in die middag met volle vertroue te lees , het hy later gesterf het voor môre , sodat hy onder meer die bewoners van die Hemel

Dit is saamgelees met vertroue , eerlikheid , mentauhidkan Allah die Almagtige , wat onttrekken , vra vergifnis sayyidul die inhoud van die gebed regverdig , erken Rububiyyah monoteïsme , monoteïsme Uluhiyyah , erken sy sonde erken almal gunste van die Almagtige Allah en vra om vergifnis slegs aan Allah Almagtig.

Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam het ons aangemoedig om dit te lees met vertroue wanneer ons in die oggend en aand .

Shaykh al- Islam rahimahullah het gesê: " Die een wat Allah die Almagtige weet dat hy gaan , dan het hy getuig dat al die gawes van Allah en besef hy is baie sonde en skande. " [ 11 ]

Hy rahimahullah verduidelik: " Die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam versamel twee dinge , naamlik die getuienis van al die guns van Allah die Almagtige en die erkenning van die sondes wat gedoen is , dat ons baie foute gemaak . Gaan dan voort met die liefde. Getuig al guns, genade en die gawe van die Almagtige Allah vir ons gesê, die gevolg is van die noodsaaklikheid van die liefde van Allah Almagtig . Dit vereis ook dat ons Allah te loof , dank Allah , want Allah al die gunste en vriendelikheid gegee het. Ons moet ook besef dat baie van ons sonde en foute , wat vereis dat ons onsself te verneder tot die Almagtige Allah , verneder ons voor Allah Almagtig en verklaar onsself behoeftige , in die behoefte van Allah , en ons sal berou aan Allah Almagtig Jalla te eniger tyd en sy het hom nie sien nie , behalwe diegene wat nie iets nie. [ 12 ]

Faidah - faidah HADITS
1. Verpligte stel Rububiyyah Almagtige Allah , want Allah is die Skepper, die Almagtige Gewer onderhou , die gewer van geskenke, die meeste weerstaan, en bied ook die Almagtige , die All- beurt het die meeste dodelike , en die All- organiseer alles.

2 . Verpligte stel ' ubudiyya , Uluhiyyah en wahdaniyyah vir Allah Almagtig. Dat slegs Allah Subhanahu wa Ta'ala is verpligtend en word korrek geregtig diibadhi .

3 . Sayyidul vergifnis vervat in die vestiging en erkenning van 'n dienaar dat hy nederige dienaar in die teenwoordigheid van die Here , sy Skepper , en die Gewer van sy fortuin .

4 . Bepaling daar is binne ook 'n dienaar dat hy voldoen het aan die ooreenkoms wat Allah Subhanahu wa Ta'ala neem .

5 . Wie 'n dienaar die uitvoering van die bevel van Allah Subhanahu wa Ta'ala volgens sy vermoë wees . Dit is soos die woord van Allah Almagtig :

فاتقوا الله ما استطعتم

" ... So hou jou plig om Allah deur kesanggupanmu jy ..." [ at-Taghâbun/64 : 16 ]

6 . Erkenning van 'n slaaf vir sy sondes deur berou.

7 . Instelling en erkenning van 'n slaaf by sy Here met gebreke en tekortkominge , met Hom aanbid in waarheid.

8 . Niemand kan sondes vergewe behalwe Allah Almagtig.

9 . Wie 'n slaaf toevlug tot Allah die Almagtige van enige bose wat sy gedoen het .

10 . Virtue van vergifnis ( vergifnis van Allah Subhanahu wa Ta'ala vra ) en die hoofde van vergifnis sayyidul .

11 . Wie 'n slaaf toevlug tot Allah Subhanahu wa Ta'ala van die bose dade en bedoelings, want dit is die oorsaak van die straf en marteling.

12 . In die hadith daar is die argument dat al die doelwitte wat bereik moet word deur behoorlike wyse , en veroorsaak dat dit die doel te bereik . Soos vir die gebruik van bygeloof , dwaalleer , onttrekken middel , dan beteken dit nie voeg (posisie ) in die teenwoordigheid van 'n mens behalwe sy Rabb ( nog 'n ) dienaar ( volslae ) .

[ Gekopieer vanaf die Sunnah Edition tydskrif 03-04/Tahun XVI/1433H/2012M . Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta , Jl . Solo - Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196 ]
_______
voetnoot
[1 ] . Saheeh : HR . Moslem ( no.2577 ) , Ahmad ( V/160 ) , en bykomend tot beide van die metgeselle van Abu Dharr al- Ghifari Z .
[ 2]. Saheeh : HR . Al- Bukhari ( nr. 794, 817 ) en Moslem ( nr. 484 ) .
[ 3]. Saheeh : HR . Ibn Jarir at- Tabari atsar in sy kommentaar ( nr. 9207 ) en andere. Masyhur Hasan Shaikh Salman het gesê: " mauquf saheeh isnaad van Ibn ' Abbaas anhuma . ( Al- Kabâir , p . 47 werke van Imam ADH - Dhahabi )
[ 4]. Saheeh : HR . Al- Bukhari ( nr. 6307 ) , by - Tirmidhi ( nr. 3259 ) , Ahmad ( II/282 , 341) , 'n Nasa -i in ' Amalul Yaum wal Lailah ( nr. 438, 439 ) , en ander van die geselskap Abu Hurayrah dat anhu .
[ 5]. Saheeh : HR . Moslem ( nr. 2701 ( 42 ) ) , van die bewoners van die al- Agharr Ibn Yasar al- Muzani Radi anhu .
[ 6 ] . HR . Abu Dawood ( nr. 1516 ) , by - Tirmidhi ( nr. 3434 ) en Ibn Majah ( nr. 3814 ) . Hierdie hadith is die bewoording op - Tirmidhi en hy het gesê : "Hierdie Hadeeth is Hasan saheeh Gharib . "
[ 7 ] . Saheeh : HR . Abu Dawood ( nr. 1517 ) . Sien Sunan Abi Dawud Shahiih ( nr. 1358 ) .
[ 8 ] . Fat- Hul Bari ( XI/99 ) .
[ 9 ] . Fat- Hul Bari ( XI/100 ) .
[ 10 ] . Dit mufradat Sharh aangehaal uit die boek Fat- Hul Bari ( XI/98-100 ) deur al- Hafiz Ibn hajar al-' Asqalani , Fiqhul Ad'iyati wal Adzkâr ( III/18-20 ) , Shaykh DR. Abdur Razzaq bin Abdul Muhsin Al- Badr , en ander boeke.
[ 11 ] . Die woorde gesing deur Imam Ibn al- Qayyim al- Jauziyyah t ( sy student) in die boek van al- Wâbilis Shayyib , Sien ook Saheeh al- Wâbilis Shayyib ( p. 16 ) .
[ 12 ] . Saheeh al- Wâbilis Shayyib ( p. 17 ) .

http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar