Sabtu, 07 Juni 2014

Ramadhan, 'n geseënde maand. Vas mense hemel toe gaan deur 'n spesiale ingang

Ramadhan, 'n geseënde maand. Vas mense hemel toe gaan deur 'n spesiale ingang

Deur
Dr. Nasir bin 'Abdirrahman ibn Muhammad al-Juda'i

AANSPREEKLIKHEID Ramadan vas
Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"O julle wat glo, vas verpligtend op julle, soos vereis bo diegene wat voor jou, dat jy hom vrees." [Al-Baqarah: 183]

Allah sê:

فمن شهد منكم الشهر فليصمه

"Elkeen van julle wat teenwoordig is (by sy huis land) in die maand, dit was die een wat hy wou vas, in daardie maand." [Al-Baqarah: 185]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

بني الإسلام على خمسين ...

"Islam is gebou op vyf (gewrigte)."

Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê hulle vas in die maand van Ramadan. Die Moslems het ook ooreengekom het oor die noodsaaklikheid van vas in Ramadan.

Maar daar is 'n verskil van mening (afwyking) van die (basiese) noem van hierdie maand Ramadan met die naam. Dit is aangevoer (uit die perspektief van betekenisvolle-gevangene) wat Ramadan genoem word, want turmadhu (ترمض) fiihidz Dzunuub (in die sondes van verbrande menslike) en الرمضاء شدة الحر (ar-ramdhaa 'betekenis rooi-warm). [1] ander het die mening uitgespreek dat die sogenaamde Ramadan omdat die Arabiere wanneer die oordrag van die name van die maande van die antieke taal, hulle noem daardie maande gebaseer op die werklikheid en toestand wat voorkom wanneer die era. Dan deur die kans om hierdie maand val vierkantig op die brandende warm weer, is dit genoem met die naam van hierdie maand van Ramadan. [2]

Seën maand van Ramadan en voorrang
Die maand van Ramadan het baie seëninge, deugde en verskeie funksies wat nie deur die ander maande besit.

Die eerste seën, is dat Ramadan vas is die oorsaak terampuninya sondes en die uitskakeling van verskeie foute.

Soos vervat in die hadith ash-Shahihain van Abu Hurayrah dat anhu van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Wie vasse Ramadan as gevolg van geloof en verwag beloning (van Allah), sal dit hom vergewe word sy sondes is verby." [3]

En in Shahiih Moslem van Abu Hurairah dat die boodskapper van Allaah anhu sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

الصلوات الخمس والجمعة إلى الجمعة ورمضان إلى رمضان مكفرات لما بينهن إذا اجتنبت الكبائر.

"Obligatory vyf keer gebede, Vrydag gebede aan die volgende Vrydag en Ramadan na die volgende Ramadan was weg die sonde in die verlede in die afwesigheid van groot sondes dijauhkannya." [4]

Die tweede seën, hierdie maand is daar 'n nag beter as 'n duisend maande, dws Lailatul Qadr nag. Maar oor hierdie saak sal spesifiek en afsonderlik aangespreek word in die volgende hoofstuk.

Die derde seën, daar is baie ander tradisies wat die deugde verduidelik en keistimeaan baie geseënde hierdie maand, insluitend die hadith vervat in die as-Shahihain van Abu Hurayrah dat anhu, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

إذا جاء رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب النار وصفدت الشياطين.

"Wanneer Ramadan kom die poorte van die hemel is geopen, het die hekke van die hel is gesluit en die duiwel duiwel vasgeketting." [5]

Terwyl die geskiedenis van 'n Nasa-i en Imam Ahmad daar is 'n ekstra: ". Dit het na jou toe kom Ramadan, 'n maand vol van seëninge" [6]

Die vierde seën, seën hierdie maand onder die Moslems in staat is om baie deugde en voordele van vas wat beide wêreldse en hierna te bereik, is dit:

1. Die deugde van Alledaagse
Eerste: vroomheid.
Allah Subhanahu wa Ta'ala sê:

يا أيها الذين آمنوا كتب عليكم الصيام كما كتب على الذين من قبلكم لعلكم تتقون

"O julle wat glo, vas verpligtend op julle, soos vereis bo dié voor julle, dat julle vrees Allah." [Al-Baqarah: 183]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê van die Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu vertel in die boek van al-Shahiihain:

والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم.

"Vas is 'n skild wat, as 'n dag een van julle in 'n staat van vas, dan het hy moet nie vuil en skree sê. As iemand aan die kaak gestel en berispe hom, moet hy sê, "Kyk, ek is vas." [7]

Woord van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "Vas is 'n skild," wat beteken dat die skuldige handhaaf vas hel se woede op die dag van die opstanding, vas versorging van wellus en munkar in sy wêreld die lewe. [8] Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gelei om die vas persoon die vuil en walglike woorde, slegte dade te verlaat en laat die emosie van woede. En karakter akteur hierdie edele vas sal help om die graad van vroomheid. Dit temperament is prysenswaardig.

Tweede: Die veelheid van Pahala.
Gebaseer op die boek van die hadith wat vermeld in die hadith ash-Shahiihain van Abu Hurayrah dat anhhu:

قال الله عز وجل: كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به ...

"Allaah sê," Elke seun van Adam 'n liefdadigheidsorganisasie wat gedoen is, is vir hom nie, behalwe vas. Inderdaad was dit vir my vas. Ek sal beloon ... '"

In die geskiedenis van die Imam Moslem:

كل عمل ابن آدم يضاعف الحسنة عشر أمثالها إلى سبعمائة ضعف قال الله عز وجل إلا الصوم فإنه لي وأنا أجزي به يدع شهوته وطعامه من أجلي.

"Elke seun van Adam 'n liefdadigheidsorganisasie wat gedoen word, sal vermenigvuldig word. Die goedheid vermenigvuldig in 10-700 keer. Toe Allah die Almagtige sê: "Behalwe vir vas. Inderdaad was dit vir my 'n vinnige en ek was die een wat die beloning gegee. Mense wat vinnig eet en laat lus as ek alleen. "[9]

Imam 'n-Nawawi rahimahullah gesê, "die Woord van Allah Ta'ala sê," En ek is die een wat die beloning gee, 'n ware verduideliking van die grootheid van God se genade en oorvloed antwoorde beloon hom vir die regte mense edel en ruim toe die nuus dat Hy self sal die opbrengs dra, dit wys hoe baie hy ingewy antwoorde vlakke en hoe uitgebreide geskenk Hy gee. "[10]

Derde: slegte asem Inderdaad die vastende persoon is beter in die oë van Allah Ta'ala as die geur van muskus olie.

As die woord van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 'n Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu:

والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك.

"Vir die Here is die siel van Muhammad (was) in sy hand, dit was die reuk van die mond van 'n vas meer geurige in die oë van Allah as die geur van muskus olie."

Al-khaluuf beteken die slegte asem te verander as 'n gevolg van vas. Maar dit blyk goed in die oë van Allah Subhanahu wa Ta'ala en selfs baie van hom gehou. Dit wys net hoe groot pu-asa geval Allah Ta'ala. Tot die mate dat enige iets waargeneem deur mense gehaat en gewalg, blyk te wees, aan die kant van God is iets wat verkies word. Want dit is gebou op die gesamentlike uitvoering van vas wat is gehoorsaamheid aan God.

Vierde: Ja, vir die vas persoon aan twee geluk kry
As die woord van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam in 'n Hadeeth van Abu Hurayrah Radi anhu:

للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه.

"Vir die vastende persoon is daar twee geluk, gelukkig wanneer hy breek, was gelukkig met sy vinnig en teen die tyd dat hy sy Here ontmoet het." [11]

Vyfde: voorreg teen diegene wat deur middel van 'n spesiale ingang genoem ar-Rayyaan met hul inskrywing in die Hemel gevas.

Die bewyse is die Hadeeth van Sahl ibn Sa'd Radi anhu van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

إن في الجنة بابا يقال له الريان يدخل منه الصائمون يوم القيامة لا يدخل منه أحد غيرهم. "

"Voorwaar in die Paradys is daar 'n deur wat genoem word ar-Rayyaan. Op die dag van die opstanding diegene wat vinnig Paradise sal tree soos deur daardie deur. Niemand anders as diegene wat toegelaat word (hemel toe te gaan) deur daardie deur. "[12]

2. Vas voordele wat opvoedkundige en sosiale
Eerste: myself toelaat om geduldig te wees en probleme en rampe te oorkom.
Daarom is hierdie maand die maand van geduld (syahru as-Shabri) genoem. Oorsprong beteken as-shabru (geduld) is al-habsu (randsteen, selfbeheersing). So, daar is selfbeheersing in die vas of onthouding van (wellus) en gedeeltelik geëet (lus) lekkerny. [13] Dit sal die begeerte van diegene wat gevas versterk.

Tweede: Ontwikkeling van morele waardes.
Vertel van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, het hy gesê:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس له g حاجة في أن يدع طعامه وشرابه.

"Wie nie valse spraak en dade laat vaar, dan is God nie nodig het (die vas), hoewel hy die eet en te drink." [14]

Die essensie van vas is berpuasanya albei oë te kyk na iets verbied, beruasanya verlies van iets wat verbied is om te hoor, vas van woorde leuens, vuil en die wil en berpuasanya hele liggaam om iets te doen verbode. In die onderwys is daar is 'n ritueel van vas vir elke individu op die ooreenkomste tussen die armes en die rykes, om goed te doen aan die armes en behoeftiges.

3. Se Gesondheid Voordele
Eerste: Bevry die liggaam van opgehoopte vette-veral vir mense wat in luukse-wat leef, is dikwels 'n bron van die siekte wanneer die vette dit gaan voort om te groei.

Pyn van hierdie soort is die siekte van vetsug. So, honger is die beste manier om die vetsug te pak.

Tweede: Gooi weg die onsuiwerhede van die liggaam, die gifstowwe versamel die liggaam en liggaamsvloeistowwe dat skade. Verlig bloed vloei in die are en hou bloedvate toemaak.

Derde: Vas het 'n positiewe uitwerking op baie siektes, onder andere vir maagsere, hoë bloeddruk, stres en depressie. [15] Daarom, vas het 'n ongelooflike positiewe impak in die instandhouding van gesondheid. Daarbenewens is vas korrek onderneem en wat gerig is op die tye het die meeste primêre (Afdhal) volgens die Shari'ah. Liggaam moet beslis 'n proses soos vas, soos vlugtig deur Ibn al-Qayyim rahimahullah in sy boek, op-Thibbun Nabawi. [16] Die dokters in die Westerse wêreld het opgemerk vas as een van die doeltreffende middel van verskillende modelle van mediese behandeling. Die meeste van hulle het gesê: "Voorwaar beskikbaar honger in die mediese behandeling het die voordeel van 'n meervoudige dwelmgebruik. [17] 'n ander dokter het gesê: "Voorwaar 'n hele maand vas verskeie puin liggaam vir 'n jaar uit te skakel. [18] Dit is die mees voor die hand van die voordele van vas en barakahnya in die wêreld en in die Hiernamaals, wat reeds vas Moslems deur God vereis word om 'n volle maand in 'n jaar. Hy is die vas van Ramadan is vol van seëninge wat.

Seën die vyfde, die grootte van die voorrang van die goeie dade wat in hierdie maand, en die bedrag van motivering profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam aanspoor Moslems goeie dade te doen in hierdie maand. Onder die goeie dade is soos volg:

Eerste: Qiyaamul Lail
Van Abu Hurayrah dat anhu, het hy gesê, "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam motiverende (die bewoners) te qiyaam Ramadhaan (Ramadan nag gebede) vestig sonder om hulle met geweld. Daarna het hy sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

من قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه.

"Enigeen wat die nag gebede gestig in Ramadan met geloof en verwag beloning (van Allah), sekerlik sondes vergewe verlede."

Dan na die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesterf egter hierdie diens voort. En het gedurende die kalifaat van Abu Bakr as-Siddiq en die begin van die kalifaat van 'Umar ibn al-Khattab Radi anhu. [19] Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam nooit gebid Taraweeh saam met sy vriende van Radi anhum, dan het hy dit as gevolg van die vrees van die Moslems beskou die gebed verpligtend. Toe 'Umar ibn al-Khattab het die inisiatief geneem om mense te samel Taraweeh om te bid in die moskee. [20] En Alhamdulillaah, ritueel (syi'ar) as dit nog steeds voort om op hierdie dag. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam baie ernstig en aktief in aanbidding en bid by tien gisteraand (al-' asyrul awaakhir) van die maand van Ramadan.

عن عائشة رضي الله عنها قالت كان رسول الله صلى الله عليه وسلم إذا دخل العشر أحيا الليل وأيقظ أهله وشد المئزر.

"Van 'A'isha Radi anhuma het gesê:" boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam, wanneer hulle die tien dae (die laaste in die maand van Ramadan), het hy weer op die nag, wakker sy familie en toeneem die stof. "[21] [22]

Tweede: Ash-Sadaqah.
Imam al-Bukharistraat en Moslem vertel van Ibn 'eject' Abbaas nahuma, het hy gesê:

كان النبي صلى الله عليه وسلم ود الناس بالخير وكان أجود ما يكون في رمضان حين يلقاه جبريل فإذا لقيه جبريل كان أجود بالخير من الريح المرسلة.

"Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam was die mees vrygewige persoon in sy guns. En weer toe hy meer vrygewige in Ramadan wanneer Gabriel ontmoet hom. So, wanneer Gabriël hom ontmoet het, wat toe hy sallallaahu 'alaihi wa sallam is meer vrygewige in die goedheid van die wind wat waai. "

Lesse te leer uit hierdie Hadith is aanbeveel om die liefde en die liefde te verhoog, selfs meer so in die maand van Ramadan is vol van seëninge.

Derde: Tilaawah al-Qur-aanil Kareem.
Disunnahkan om voort te plant tilaawah al-Qur'an (lees al-Qur'an) in die maand van Ramadan. In hierdie al-Koran geopenbaar. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam altyd herhaal hapalannya lees Qur haar met Gabriel, een in elke Ramadan. Soos in die Hadeeth van Ibn 'Abbaas anhuma. In 'n hadith dit genoem:

وكان جبريل يلقاه كل ليلة في رمضان حتى ينسلخ يعرض عليه النبي صلى الله عليه وسلم القرآن.

"Gabriel ontmoet hom elke nag in Ramadan te lê. Wanneer die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het memorisering Al-Koran lees sy op Gabriel. "[23]

Die Radi anhum Salafush Salih Al-Koran lees haar in gebed en op ander geleenthede gee. [24]

Vierde: Al-I'tikaaf.
I'tikaaf is stil in die moskee te aanbid ten einde taqarrub (digter) na Allah Ta'ala. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam lug-I'tikaf in die laaste tien dae van Ramadan. In die hadith van 'Aisha anhuma Radhiyallahua genoem:

أن النبي صلى الله عليه وسلم كان يعتكف العشر الأواخر من رمضان حتى توفاه الله ثم اعتكف أزواجه من بعده.

"Dit is die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam lug-I'tikaf in die laaste tien dae van Ramadan, (hierdie praktyk gaan voort om te doen-gevangene) tot God mewafatkannya. Voortgaan dan sy vroue na hom i'tikaf lug liefdadigheid. "[25]

Geen twyfel dat I'tikaf sal skuldige konsentreer help op aanbidding en Allah Jalla wa bertaqarrub 'Alaa. Verder by tye verheerlik, soos Ramadan of die laaste tien dae van Ramadan.

Vyfde: Al-Umrah
Postulaat wat dui op die grond van die uitvoering van 'Umrah tydens Ramadan is die woord van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam te Ansar vrou wat nie kon die Hajj met die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

فإذا جاء رمضان فاعتمري فإن عمرة فيه تعدل حجة.

"Wanneer Ramadan kom, dan lewer dit 'Umrah jy die regte' Umrah in Ramadan is gelykstaande aan Hajj in waarde."

In 'n ander verhaal: "('. Umrah in Ramadan) kan Hajj Hajj met my te vervang of vervang" [26] Dit is die waarde van die beloning' umrahnya Ansar vroue die waarde van die beloning van Hajj lug gelyk, in plaas van 'Umrah kan die verpligte Hajj regsposisie vervang , so as die wet van die verpligte pelgrimstog te diskwalifiseer, is nie so nie. [27]

Die sesde seën, sodat die seën-seën van Ramadan is baie groot gebeurtenisse wat hierdie maand in die verre heerlike plaasgevind. En inderdaad van die baie belangrike gebeure wat in hierdie geseënde maand plaasgevind het, is die mees fenomenale gebeure en baie voordelig vir die mensdom is die afname gebeure Al-Qur'an al-Karim.

As Allah Ta'ala:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

"Die maand van Ramadan, die maand waarin die afgeleide (begin) al-Qur'an as leiding vir die mensdom en die verduidelikings van die leidrade en die verskil (tussen die reg en die leuen) ..." [Al-Baqarah: 185]

Intussen, onder ander fenomenale gebeure is vol van voordele, is soos volg:

Eerstens, Kubra van Badr, wat genoem word as Yaumul Furqaan (die onderskeid).

Op daardie dag het God skei en onderskei tussen die waarheid en leuens. Dus, wanneer die minderheid wat 'n groot oorwinning oor die heidense groep wat baie beter is in terme van hoeveelheid troepe en voorrade glo. Hierdie gebeurtenis plaasgevind het in die tweede jaar Hijriyyah.

Tweede, Futuh Makkah
Waarlik God het groot guns gegee op die gelowiges met futuh (verowering) is vol seëninge. Mense stroom in Islam, dan Daarul Mekka as Islam (land van Islam), nadat hy as die sentrum van die afgodedienaars onttrekken. Hierdie gebeurtenis het plaasgevind in die agtste jaar AH.

Derde, Hiththin Oorlog in 584 H.
In hierdie stryd, die Crusaders 'n verpletterende nederlaag gely. Salahuddin al-Ayubi en groot oorwinnings behaal, en die herstel van die regte van die Moslems en herwin Baitul Maqdis.

Vierde, die oorlog 'Ain Jaluut
Dit is 'n hewige stryd wat geëindig het met 'n oorwinning vir die Moslems oor die Tartar troepe. Hierdie geveg het plaasgevind in 658 Hijriyyah.

Nadat ons die verskillende deugde wat wêreldwyd 'n kenmerk van Ramadan, en die baie seëninge wat in hierdie edele maand verduidelik, dan is geen moeite nie, tensy ek bid vir mede-Moslem-broers en susters, sodat hulle voortgaan om die genot van die verskillende deugde, en kon seëninge gryp dit as die implementering van die bevele van Allah Ta'ala en die Sunnah van sy profeet te volg sallallaahu 'alaihi wa sallam, sy metgeselle Radi anhum die edele, en die voorgangers van die Ummah verkies word, asook pogings om 'n verskeidenheid van voordele wat te kry ukhrawi en tydelik, sowel as uit 'n wye verskeidenheid van goedheid.

[Gekopieer vanaf die boek Op Tabaruk Anwaa'uhu wa Ahkaamuhu, titel in Indonesies praktyk was geseën en die tyd, skrywer Dr Nasir bin 'Abdirrahman ibn Muhammad al-Juda'i, uitgewer Reader Ibn Kathir]
_______
Voetnoot
[1]. Fathul Baari (IV/113).
[2]. Ash-Shihhaah, die werk van al-Jauhari (III/1081), met 'n paar veranderinge.
[3]. Saheeh al-Bukhari (II/228) Kitaabush shaum Man Shaama Ramadhaana hoofstuk Ihtisaaban wa wa Liman Niyyatan en Saheeh Moslem (I/524) Kitaabush Shalaah al-Musaafiriin hoofstuk at-Targhiib FII Qiyaami Ramadhaan.
[4]. Sahih Moslem (I/209) Kitaabuth Thahaarah hoofstuk waatil as-Shala-Khamsi wal nommer Ilal Jumu'ah.
[5]. Saheeh al-Bukhari (II/227) Kitaabush shaum Hierdie hoofstuk Yuqaalu Ramadhaanu AW Syahru Ramadhaan.
[6]. Sunan 'n Nasa-i (IV/129) Kitaabush Shiyaam Fadhlu hoofstuk Syahri Ramadhaan en die Musnad van Imam Ahmad (II/230)
[7]. Saheeh al-Bukhari (II/228) Kitaabush shaum Hierdie hoofstuk Yaquulu innii Shaa-im en Saheeh Moslem (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlu as-Shiyaam hoofstuk.
[8]. Fat-Hul Baari (IV/104).
[9]. Sahih Moslem (II/807) Kitaabush Shiyaam Fadhlush Shiyaam hoofstuk.
[10]. Syarhun Shahiih Moslem Nawawi Li (VIII/29).
[11]. Dit is die laaste deel van die kwotasie die Hadeeth van Abu Hurayrah wat vroeër en ditakhrij genoem is.
[12]. Saheeh al-Bukhari (II/226) Kitaabush shaum hoofstuk ar-lish Rayyaan Shaaimiin en Saheeh Moslem (II/808) Kitaabush Shiyaa-mi Shiyaam Fadhlish hoofstuk.
[13]. Syarhus Sunnah, die werk van al-Baghawi (VI/219).
[14]. Vertel deur Imam al-Bukharistraat in Shahihnya (II / 228) Kitaabush shaum Man lam hoofstuk Yada 'Qaula acid az-wal' Amala bihi shaum vis.
[15]. Van Tafsiir al-Manaar (II/138) en Shuumuu Tashihhuu boek, die werk van Shaykh Sa'id al-Ahmari (p. 16, 18), en 'n baie verwysings uit boeke en tydskrifte van medisyne (mediese) wat het skil vas vir die gesondheid voordele.
[16]. Ath-Thibbun Nabawi, p 258.
[17]. Aangepas uit die boek Shuumuu Tashihhuu, Shaykh Sa'id al-Ahmari (p. 17).
[18]. Tafsiir al-Manaar (II/148).
[19]. Hadith vertel deur Imam Moslem in Shahihnya (I/523) Musaafiriin Shalaatil boek.
[20]. Sien hadiths wat wys die geval in Saheeh al-Bukhari (II/252) boek Shalaah at-Taraawiih en Saheeh Moslem (I/524) Sha-laatil Musaafiriin boek.
[21]. Die geleerdes verskil oor die betekenis van (شد المئزر), het 'n paar aangevoer die betekenis is opreg in aanbidding deur die verhoging van (gehalte en me-antitas) aanbidding van sy gewone. Nog 'n voorstel interpreteer dit as at-tasymiir (gou) in aanbidding. Terwyl ander mening is weg van sy vroue om menyibuki homself in aanbidding. Sien Syarhun Shahiih Moslem Nawawi Li (VIII/71).
[22]. Dit word vertel deur al-Bukhari in Shahihnya (II/255) Fadhlu boek hoofstuk Al-Qadr Lailatil A'mal fil 'Asyril Awaakhir min Ramadhaan en Moslems in Shahihnya (II/832) I'tikaaf hoofstuk boek van al-al-fil Ijtihaad 'Asyril Awaakhir, lafazhnya behoort aan Moslems.
[23]. Dit word vertel deur al-Bukhari in Shahihnya (II/228) as-Shiyaam hoofstukke Ajwada Kaanan Nabiyyu maa fii en Moslems in Shahihnya Ramadhaan (IV/1803) boek al-Fadhaa-IL hoofstuk Kaanan Nabiyyu Ajwadan Naasi BIL Khairi Minar Riihil mursalah , en behoort aan al-Bukhari lafazhnya.
[24]. Sien die boek Majaalis Syahri Ramadhaan, die werk van Shaykh Ibn 'Ustaimin (p. 24).
[25]. Dit word vertel deur Imam al-Bukharistraat in sy Sahih (II/255) hoofstuk van die boek van al-al-I'tikaaf I'tikaaf fil 'Asyril Awaakhir en Imam Moslem in Shahihnya (II/831) hoofstuk van die boek van al-I'tikaaf I'tikaaf al-Asyril Awaakhir min Ramadhaan.
[26]. Vertel deur al-Bukhari in Shahihnya (II/200) boek al-'Umrah hoofstuk' Umra Ramadhaan fii en Moslems in Shahihnya (II/918) boek van al-Hajj hoofstuk Fadhlil 'Umra Ramadhaan FII.
[27]. Sien Syarhun Shahiih Moslem Nawawi Li (IX / 2) en Fat-Hul Baari (III/604).


http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar