Rabu, 18 Juni 2014

Welkom die maand van Ramadan met vroomheid en ware berou

Welkom die maand van Ramadan met vroomheid en ware berou

[1]

deur
Sheikh Abdul Aziz bin Abdillah bin Baz



Maand sodat ons haar aankoms gemis gou te kom. Ja, die maand van Ramadan, 'n maand vol van seëninge, die maand wat baie deugde. As 'n Moslem, sou ons begin het om hulself voor te berei om die regte besoeker te verwelkom. Ons moet begin om onsself voor te berei ten einde hierdie spesiale oomblik te maksimeer om hulself te verbeter en homself hiernamaals voor te berei. Ons wil beslis nie hierdie kosbare oomblikke glip deur. Hoe om te verloor en hoe om te verloor nie, indien dit gebeur. Want ons kan nie noodwendig sien die volgende Ramadan lewe. Hoeveel mense wat in die maand van Ramadan rondom ons leef verlede jaar, maar nou is hulle nie meer bestaan ​​nie, daar is nie meer kans om hulself te verbeter en hulle reproduseer bepalings hierna. In plaas daarvan om te wag vir 'n jaar, Ramadan is net 'n paar dae was dit nie noodwendig ons bereik. Ja, God, net ons smeek U, panjangkanlah ons ouderdom, sodat hulle jou kan aanbid in Ramadan.

Met betrekking tot die maand van Ramadan, bied ons die raad aan die leser Sheikh Abdul Aziz bin Baz bin Abdillah bin Abdirrahman vol. Hy hierdie raad oorgedra toe hy gevra het rahimahullah die aankoms van die maand van Ramadan. Ten slotte, ons hoop dat hierdie raad nuttig vir ons in die besonder en die Moslems in die algemeen kan wees. Hier is die raad wat hy vol.
_______________________________________________________________________

My raad aan alle Moslems, laat hulle altyd gewy aan Allah Almagtig. Laat hulle welkom om die aankoms van die maand (van Ramadan) is baie goed saam met ware berou van alle sonde. Laat hulle groet hom deur te probeer om hul godsdiens te verstaan ​​en die wette met betrekking tot vas en qiyamul Lail (nag gebed) om hulle te leer. Gebaseer op die woorde van die profeet Shallallahu'alaihi wa sallam:

من يرد الله به خيرا يفقهه في الدين

Wie gewenste beide deur Allah die Almagtige, Hy Almagtige gee hom begrip van die Deen [2]

Ook die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

إذا دخل رمضان فتحت أبواب الجنة وغلقت أبواب جهنم وسلسلت الشياطين

Wanneer die maand van Ramadan aangekom het, is die hekke van die Paradys oopgemaak en die poorte van die hel is gesluit en die duiwels vasgeketting [3]

Ook, gebaseer op die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

إذا كان أول ليلة من شهر رمضان صفدت الشياطين ومردة الجن وغلقت أبواب النار فلم يفتح منها باب وفتحت أبواب الجنة فلم يغلق منها باب وينادي مناد يا باغي الخير أقبل ويا باغي الشر أقصر ولله عتقاء من النار وذلك كل ليلة

As die eerste nag van die maand van Ramadan aangekom het, dan is die duiwels en ondeunde Genie vasgeketting, die poorte van die hel is gesluit niemand is oop, die hekke van die Paradys oopgemaak, een van wat gedek word. Dan is daar engele wat huil, "O werksoeker van goedheid is, menghadaplah (aan Allah die Almagtige, met die klem op gehoorsaamheid)! O oortreders van die bose, ophou! Voorwaar Almagtige Allah het baie slawe is bevry van die straf van die vuur. Gebeur elke nag (maand van Ramadan) [4]

Die boodskapper Shallallahu'alaihi wa sallam gesê:

من صام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام رمضان إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه ومن قام ليلة القدر إيمانا واحتسابا غفر له ما تقدم من ذنبه

Wie het vas as gevolg van geloof en verwag beloning van Allah die Almagtige, wat die onvergeeflike sonde geslaag het. Wie voer die aand gebede as gevolg van geloof en verwag beloning van Allah die Almagtige, dan is sy sondes vergewe is verby. Wie voer gebede op die nag van al-Qadr as gevolg van 'n gevoel van geloof en verwag beloning van Allah, die Almagtige, dan is sy sondes vergewe is verby. [5]

Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam het ook gesê:

قال الله كل عمل ابن آدم له إلا الصيام فإنه لي وأنا أجزي به والصيام جنة وإذا كان يوم صوم أحدكم فلا يرفث ولا يصخب فإن سابه أحد أو قاتله فليقل إني امرؤ صائم والذي نفس محمد بيده لخلوف فم الصائم أطيب عند الله من ريح المسك للصائم فرحتان يفرحهما إذا أفطر فرح وإذا لقي ربه فرح بصومه

Allah die Almagtige sê: "Al die goeie dade van Bani Adam is sy nie, behalwe vir vas. As gevolg van die vinnige myne en ek is gee 'n antwoord. Vas is 'n skild. Indien enige van julle is vinnig hardloop, dan laat hom sê nare en skree. as hy heckled deur iemand of stryd, dan laat hom sê, "Ek is 'n vinnige loop." Teen die siel van Mohammed, wat in sy hande, regtig 'n slegte asem mense wat vinnig besig is om meer geurige as muskus olie aan die kant van Allah Almagtig. Persone wat vas twee geluk (wat) as hy is om te breek, hy is gelukkig en wanneer het met sy Here, hy is gelukkig met sy vinnig aanbidding. [6]

Ook die woorde van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam:

من لم يدع قول الزور والعمل به فليس لله حاجة في أن يدع طعامه وشرابه

Mense wat nie die woorde van 'n leuen laat nie en lê dade, dan is Allah die Almagtige het hom nie nodig het teen vas. [7]

So my testament aan alle Moslems, laat hulle altyd gewy Kerk in die Almagtige Allah en strewe om hul vas van alle onsedelike dade te handhaaf. Laat hulle ernstig in om goed te doen nie, sowel as 'n verskeidenheid van racing goedheid soos bershadaqah voer, vermenigvuldig die intensiteit lesings van die Koran, gebed krale, tahlil, tahmid, TAKBIR en istigfâr. Sedert die maand (Ramadan) is die maand van die Koran:

شهر رمضان الذي أنزل فيه القرآن هدى للناس وبينات من الهدى والفرقان

(Sommige dae is dit gespesifiseer) die maand van Ramadan, die maand waarin die afgeleide (begin) van die Koran as 'n leiding vir die mensdom en die verduidelikings van die leidrade en die verskil (tussen die reg en die leuen). [Al-Baqarah / 2:185]

Daarom, disyari'atkan vir Moslems, mans en vroue ernstig die lees van die Koran, op 'n tyd wanneer die dag en nag. Elkeen van die letters is die moeite werd om die goedheid en die goedheid beloon met tien-vou, soos gerapporteer deur die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam. (Die gees van goed doen, is) moet vergesel word deur die gees weg te hou van alle vorme van dienste en sondes wat (ook vergesel word deur 'n passie) mekaar die waarheid te moedig te bly, bevelvoerder van die goeie en verbied onregverdige.

Die maand van Ramadan is die maand vermenigvuldig (waarde) goeie dade in dit, so is lelik antwoord. Daarom is 'n Moslem verplig om ernstig te voldoen aan die verpligting dat Allah die Almagtige en vra hom weg van alles wat Allah Almagtig verbied. En laat sy aandag (die verpligtinge en die verbod dat-gevangene) in die maand van Ramadan verder versterk. Sowel disyari'atkan vir 'n Moslem te ernstig te implementeer verskeie goeie dade soos bershadaqah, besoek die siekes, lewer die liggame (na die graf), maak die tou silaturrahmi, die Koran lees, lees die gebed krale, tahlil, tahmid, istigfâr , gebed en 'n verskeidenheid ander goedheid. Hy (het dit gedoen, want-gevangene) hoop beloning te bring van Allah die Almagtige en as gevolg van vrees vir straf. Ons vra die Almagtige Allah, kan Allah die Almagtige gee sy taufiq aan alle Moslems na sy welbehae. Ons Hom ook vra, sodat ons kan die lewe van vas verleng en qiyamul Lail (nag gebede of terawih-gevangene) met op geloof en sy begeerte vir 'n geskenk. Soos ons ook 'n beroep op die Almagtige Allah, kan Allah die Almagtige gee vir ons en al die Moslems begrip van hierdie godsdiens, keistiqamahan en vermy al wat die toorn en straf van Allah Almagtig aangaan. Ons vra die Almagtige Allah, kan Allah die Almagtige gee sy taufiq van die regeerder van die Muslmin; Mag die Almagtige Allah voortgaan om leiding te gee aan hulle, hul situasie te verbeter en gee dit aan Taufiq Shari'ah-Shari'ah van Allah Almagtig in alle aspekte van die lewe te implementeer, as die verpersoonliking van die woord van Allah Almagtig:

وأن احكم بينهم بما أنزل الله

Jy behoort gevalle tussen hulle om te besluit volgens wat Allah geopenbaar [al-Maidah / 5:49]

Sy woorde ook:

أفحكم الجاهلية يبغون ومن أحسن من الله حكما لقوم يوقنون

Onkunde van die wet is wat hulle wil, en (regs) wat beter is as die (wet) van Allah vir diegene wat glo? [Al-Maidah / 5:50]

Sy woorde ook:

فلا وربك لا يؤمنون حتى يحكموك فيما شجر بينهم ثم لا يجدوا في أنفسهم حرجا مما قضيت ويسلموا تسليما

Dan, deur jou Here, hulle is (in die feit) glo nie totdat hulle maak jou oordeel in die geval dat hulle nie kan saamstem nie, dan doen hulle voel nie in hulle harte iets uitdaging om 'n besluit wat jy gegee het, en hulle ontvang die volste. [An-Nisa / 4:65]

Sy woorde ook:

يا أيها الذين آمنوا أطيعوا الله وأطيعوا الرسول وأولي الأمر منكم فإن تنازعتم في شيء فردوه إلى الله والرسول إن كنتم تؤمنون بالله واليوم الآخر ذلك خير وأحسن تأويلا

O julle wat glo, gehoorsaam Allah en gehoorsaam die boodskapper (haar), en ulil Amri onder julle. Dan as jy verskil oor iets, dan stuur dit aan Allah hy (Al-Qur'an) en sy profeet (Sunnah), as jy werklik in Allah en die Laaste Dag glo. So 'n (voordelige) en beter in die einde. [An-Nisa / 4:59]

Sy woorde ook:

قل أطيعوا الله وأطيعوا الرسول

Sê: "Wees gehoorsaam Allah en gehoorsaam die apostel [an-Nûr/24: 54]

Sy woorde ook:

وما آتاكم الرسول فخذوه وما نهاكم عنه فانتهوا واتقوا الله إن الله شديد العقاب

Wat is aan jou gegee Messengers, dan aanvaar, en wat hy verbied jou, dan verlaat. En vrees Allah. Voorwaar, Allah is streng in die wet. [Hasyr/59: 7]

Hier is 'n paar verpligtinge van die Moslems sowel as hul leiers. Die leiers en die geleerdes (ook) sal gewy word aan Allah Almagtig en verhewe waa, aan Sy Shari'ah en dit kan toepas in hulle lewens. As gevolg van die Shari'ah van Allah (ons sal bereik) vriendelikheid, leiding, die eindresultaat is prysenswaardig, die plesier van die Almagtige Allah, die waarheid en met die Shari'ah (ons kan) kezhaliman aksie te vermy.

Ons vra die Almagtige Allah, kan verskaf leidrade, bedoelings en ​​goeie dade.

وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى أله وأصحابه أجمعين

[Gekopieer vanaf die Sunnah tydskrif 03/Tahun Edition XV / Shaban 1432/2011M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858196]
_______
voetnoot
[1]. Vertaal uit Majmu 'Fataawa wa Maqâlâtu Mutanawwi'ah, 15/51-55
[2]. HR Imam Bukhari in Kitab ul 'Ilmi, Hoofstuk Man Yuridillâhu bihi Khairan Yufaqqihhu fid din, no. 71 en die geskiedenis van Imam Moslem, Zakat Kitâbuz, hoofstuk-Nahyu 'n 'uitgloeiing Mas'alah, no. 1037
[3]. HR Imam Bukhari in Khalq Bad'il Kitâbu, Hoofstuk Shifati duiwel Junûduhu wa, no. 3277 en Imam Moslem geskiedenis, Kitabus Shiyam, Hoofstuk Fadhli Syahri Ramadan, no. 1079
[4]. HR. In Kitabus shaum Tirmidhi, hoofstuk Ja'a Ma fi Fadhli Syahri Ramadan, no. 682 en Ibn Majah, Kitabus Shiyam, hoofstuk Ja'a Ma fi Fadhli Syahri Ramadan, no. 1642
[5]. HR Imam Bukhari, in Kitabus shaum, Hoofstuk Man van geloof Shama Ramadan wa ihtisâban, no. 1901 Geskiedenis van Imam Moslem, Kitabus Shalâtil Musâfirîn wa Qashrihâ, Bab al-targhib Fi Shiyâmi Ramadan, no. 760
[6]. HR Imam Bukhari, no. 7492 en die geskiedenis van Imam Moslem, no.1151
[7]. HR Imam Bukhari, Boek as-Sawm, Hoofstuk Man Lâm Yada 'Qaulaz Züri wal' Amala bihi, no. 1903

1 komentar:

  1. Ek is silwer van Garman, ek is 8 jaar gelede getroud sonder 'n kind. Ek het desperaat na 'n oplossing gesoek, want die dokter het gesê dat ek nie swanger kan raak nie, maar 'n vriend van my het my na 'n spelwinkel genaamd Dr white gerig, en ek Ek het my probleme aan hom verduidelik en hy het belowe dat alles oor 12 dae met my sal regkom, hy het my 'n paar instruksies gegee wat ek alles goed gedoen het, ek is hospitaal toe vir 'n toets en hulle het bevestig dat ek 1 week swanger was, en nou het ek my pragtige seun en het ook nou weer 'n swangerskap, alles te danke aan u Dr White, kontak hom vir allerhande oplossings,

    1) as u u Ex wil terugbesorg.
    2) as u wil spel om swanger te raak.
    3) as u miskraam wil stop.
    4) as jy deur iemand liefgehê wil word.
    5) spel om alle soorte siektes of siektes te genees.
    En ander.
    hy is die beste en baie waaragtig. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    BalasHapus