Senin, 02 Juni 2014

Status gebede in Islam , wat die eerste maal op rekening Gebed

Status gebede in Islam , wat die eerste maal op rekening Gebed



deur
Shaikh Abdullah bin Abdul al- Azhim -Khalafi


Daar is vyf verpligte gebede : Zhuhur , 'ASR , Magreb , " Isha ', en Shubuh .

Van Anas ibn Malik Radi 'anhu , het hy gesê , "Op die nag van Isra' ( toe die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam wat in die lug ) is nodig om te die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam vyftig keer om te bid. Dan verminder tot vyf keer. Toe roep hy uit , "O Mohammed , voorwaar my besluit aan die hand kan nie verander word nie . En voorwaar jy (beloning ) is so vyf (beloning ) vyftig . '" [1 ]

Van Talha bin ' Ubaidullah Radi anhu , het hy vertel dat een keer 'n Bedouin Arabiese deurmekaar hare het aan die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam en gesê , " O, die boodskapper van Allah , sê vir my bid wat God van my vereis . " Hy het geantwoord:

الصلوات الخمس إلا أن تطوع شيئا .

"Gebed vyf keer 'n dag , maar as jy iets (van die Soenna gebed) te voeg . " [2 ]

Status gebede in Islam
Van 'Abdullah ibn ' Umar anhu , het hy gesê dat die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê :

بني الإسلام على خمس , شهادة أن لا إله إلا الله وأن محمدا عبده ورسوله , وإقام الصلاة , وإيتاء الزكاة وحج البيت , وصوم رمضان .

"Islam is gebou op vyf ( gevalle) : die getuienis dat daar is geen god wat geregtig is diibadahi maar Allah en Mohammed is die boodskapper van Allah, die gebed , uitgereik aalmoese, pelgrimstog na die huis, en vas Ramadan. " [3 ]

A. Regs persoon wat gebede gedoen
Die hele Islamitiese Ummah ooreengekom dat diegene wat die noodsaaklikheid van gebed ontken , dan het hy het uit die ongelowiges en Islam. Maar hulle was op die kans op die verlaat van die mense nog in gebed met sy wetlike verpligtinge glo . As gevolg van hul onenigheid is die teenwoordigheid van 'n aantal van die hadith van die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam mense roep wat die gebed as ongelowiges verlaat , sonder om te onderskei tussen diegene wat ontken en lui doen .

Van Jabir Radi 'anhu , het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê :

إن بين الرجل وبين الشرك والكفر ترك الصلاة .

" Sekerlik ( grens) tussen 'n persoon en kufr en onttrekken verlaat gebed. " [ 4 ]

Van Buraidah , het hy gesê , "Ek het gehoor die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê :

العهد الذي بيننا وبينهم الصلات , فمن تركها فقد كفر .

' Ooreenkoms tussen ons en hulle is gebed. Wie dit het , dan het hy is 'n ongelowige . "[ 5 ]

Maar rajih van die menings van die geleerdes ', dit is die kufr kufr hier is min wat nie uitgereik word van die geloof. Dit is die gevolg van 'n kompromie tussen hierdie hadiths met 'n paar ander hadith , onder hulle :

Van ' Ubadah Allaah ibn al- Samit anhu , het hy gesê , "Ek het gehoor die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê :

خمس صلوات كتبهن الله على العباد , من أتى بهن لم يضيع منهن شيئا استخفافا بحقهن كان له عند الله عهد أن يدخله الجنة , ومن لم يأت بهن فليس له عند الله عهد , إن شاء عذبه وإن شاء غفر له .
' Vyf gebede oor die kneg van God verplig . Wie dit doen en nie mors nie in die geringste as gevolg ligtelik op te neem , dan is hy 'n ooreenkoms met God in die Hemel te betree. En wie dit nie doen nie , dan het hy nie 'n verbond met God . As Hy wil, Hy mengadzabnya . Of as Hy wil, Hy vergewe . "[ 6 ]

Ons aflei dat die wet het die gebed is steeds laer as die vlak van kufr en onttrekken aan. Omdat die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam dien gevalle van mense wat nie die wil van God doen nie .

Terwyl Allah Subhanahu wa Ta'ala sê :

إن الله لا يغفر أن يشرك به ويغفر ما دون ذلك لمن يشاء ومن يشرك بالله فقد افترى إثما عظيما

" Voorwaar, Allah sal nie die sonde van onttrekken vergewe en vergewe Hy al die sondes behalwe (onttrekken ) , vir wie Hy wil . Wie is aan Allah , dan sou hy het 'n groot sonde " ['n- Nisaa ': 48] .

Van Abu Hurayrah dat anhu , het hy gesê , "Ek het gehoor die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê:" Voorwaar die eerste keer 'n rekeningkundige van 'n Moslem kneg op die dag van die opstanding is die gebed vir die toepassing . As hy dit doen perfek ( hy oorleef ) . Indien nie, dan sê : Kyk, as hy die Soenna ? As hy die Soenna gebede verpligtend Sunnah versterk deur vroeër. Toe het die hele praktyk verpligte gebed het om so goed rekening gebring . "[ 7 ]

Van Hudzaifah bin al- Jemeense , het hy gesê dat die profeet sallallaahu ' alaihi wa sallam gesê: "Islam sal verdwyn as die verdwyning van die kleur van die klere vervaag. Totdat dit nie meer geweet het wat vas, gebed , offer , en Sadaqah . Qur'aan sal verhoog word in 'n enkele nag , totdat nie 'n enkele vers wat op aarde . Bly 'n klas van mense wat bestaan ​​uit ouers en broos . Hulle het gesê : "Ons het gevind dat ons voorvaders gepraat deur die woorde : . La ilaha illallaah en ons spreek dit " Shilah sê vir hom , "Is dit nie Laa ilaha illallaah sin van geen voordeel vir hulle , as hulle nie weet wat dit is gebed, offer , en Sadaqah ? "

Dan Hudzaifah wegdraai . Shilah herhaal drie keer. Elke keer is dit ook Hudzaifah weg van dit te draai. Op die derde keer , Hudzaifah omgedraai en gesê , " O Shilah , 'n sin wat jou sal red hulle uit die hel . Hy herhaal dit drie keer. " [ 8 ]

B. Vereiste vir wie?
Gebed is verpligtend vir elke Moslem wat baligh en sinvolle het
Van 'Ali Radi anhu van die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam , het hy gesê :

رفع القلم عن ثلاثة : عن النائم حتى يستيقظ , وعن الصبي حتى يحتلم , وعن المجنون حتى يعقل .

" Pena ( blokfluit liefdadigheid ) gelig uit drie mense : . Van diegene wat slaap tot ontwaak , van kinders baligh , en van die mal om terug te kom bewusteloos " [ 9 ]

Verpligtend op ouers om hul kinders te stuur om die gebed , selfs al was dit nie nodig om te bid , sodat hy gebruik om te bid.

Van 'Amr ibn Shu'ayb , by sy pa , van sy oupa , het hy gesê dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê :

مروا أولادكم بالصلاة وهم أبناء سبع سنين , واضربوهم عليها وهم أبناء عشر سنين , وفرقوا بينهم في المضاجع .

" Opdrag om jou kinders op die ouderdom van sewe jaar om te bid. En klop hulle verlaat op die ouderdom van tien jaar. Sowel as hul aparte beddens . " [ 10 ]

[ Gekopieer vanaf die boek Al- Sunna wal Wajiiz FII Fiqhis Kitaabil Aziiz , skrywer Shaikh Abdul Azhim Badawai bin al- Khalafi , Indonesië Guide Fiqh Volledige Edition , Translation Team Tashfiyah LIPIA - Jakarta, Ibn Kathir Publisher Leser, eerste druk Ramadan 1428 - September 2007M ]
_______
voetnoot
[1 ] . Muttafaq op : [ Sunan at- Tirmidhi ( I/137 nr 213 . ) ], In kort . En vertel breedvoerig in Shahiih al- Bukhari ( Fat- Hul Baari ) ( VII/201 no. 3887 ) , Moslem Shahiih ( I/145 nie . 259 ) , sowel as Sunan 'n Nasa -i ( I/217 ) .
[ 2]. Muttafaq op : [ Shahiih al- Bukhari ( Fat- Hul Baari ) ( . I/106 46 ) ], Shahiih Moslems ( I/40 nie 11 . ) , Sunan Abi Dawood ( ' Aunul Ma'buud ) ( II/53 no. 387 ) , en Sunan 'n Nasa -i ( IV/121 ) .
[ 3]. Muttafaq op : [ Shahiih Moslem ( . I/45 no 16 ( 20) ) ] , is dit die bewoording van dit , Shahiih al- Bukhari ( Fat- Hul Baari ) ( I/49 nie 8 . ) , Sunan at- Tirmidhi ( IV / 119 no. 2736 ) , Sunan 'n Nasa -i ( VIII/107 ) .
[ 4]. Shahiih : [ Shahiih al- Jaami'ush Shaghiir ( nr. 2848 ) ], Shahiih Moslems ( . I/88 geen 82 ) , is dit lafazhnya , Sunan Abi Dawood ( ' Aunul Ma'buud ) ( XII/436 nie 4653 . ) en Sunan at- Tirmidhi ( IV/125 no. 2751 ) , en Sunan Ibni Majah ( I/342 nie . 1078 ) .
[ 5]. Saheeh : . [ Shahiih Ibni Sunan Majah ( nr. 884 ) ], Sunan Ibni Majah ( . I/342 nr 1079 ) , Sunan 'n Nasa -i ( I/231 ) , en Sunan at- Tirmidhi ( IV/125 geen 2756 ) .
[ 6 ] . Shahiih : [ Shahiih Ibni Sunan Majah ( nr. 1150 ) ], Muwatta "Al- Imam Malik ( . P. 90 266 ) , Ahmad ( II/234 nie 82 . ) , Sunan Abi Dawood ( ' Aunul Ma'buud ) ( II / 93 no. 421 ) , Sunan Ibni Majah ( I/449 nie . 1401 ) , en Sunan 'n Nasa -i ( I/230 ) .
[ 7 ] . Shahiih : [ Shahiih Ibni Sunan Majah ( nr. 1172 ) ], Sunan Ibni Majah ( . I/458 nr 1425 ), dit is lafazhnya , Sunan at- Tirmidhi ( I/258 nie 411. ) , En Sunan 'n Nasa -i ( I/232 ) .
[ 8 ] . Shahiih : [ Shahiih Ibni Sunan Majah ( nr. 3273 ) ], en Sunan Ibni Majah ( II/1344 nie 4049 . ) .
[ 9 ] . Shahiih : [ Shahiih al- Jaami'ush Shaghiir ( nr. 3513 ) , en Sunan Abi Dawood ( ' Aunul Ma'buud ) ( XII/78 nie 4380 . ) .
[ 10 ] . Hasan : [ Shahiih al- Jaami'ush Shaghiir ( nr. 5868 ) ], Sunan Abi Dawood ( ' Aunul Ma'buud ) ( . II/162 nr 491 ), dit is lafazhnya , Ahmad ( al- Fat- Hur Rabbaani ) ( II/237 no. 84 ) , en Mustadrak al- Hakim ( I/197 ) .


http://almanhaj.or.id/

Tidak ada komentar:

Posting Komentar