Rabu, 02 Juli 2014

Bid maand van Ramadan. Daar is drie mense wie se gebede nie verwerp; een wat vas, die vinnige, 'n regverdige regeerder, 'n man verdruktes te breek. [32]

Bid maand van Ramadan. Daar is drie mense wie se gebede nie verwerp; een wat vas, die vinnige, 'n regverdige regeerder, 'n man verdruktes te breek. [32]



Deur
Ustadz Rijal Yuliar Lc


Allaah befirman:

وإذا سألك عبادي عني فإني قريب أجيب دعوة الداع إذا دعان فليستجيبوا لي وليؤمنوا بي لعلهم يرشدون

En wanneer my dienaars vra (O Muhammad) met betrekking tot My, dan (Dra) voorwaar Ek is naby, ek beantwoord die gebedsversoeke wat oor my gesê. Toe laat hulle my gebooie ontmoet en glo in My, sodat hulle altyd kry 'n idee "[al-Baqarah / 2:186]

Die val VERSE oorsaak
Geleerdes verskil oor die oorsake chronologiese openbaring van hierdie vers.

1. Meerderheid beweer dat hierdie vers het aan die lig wanneer die inwoners het gevra die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "O boodskapper van Allah sallallaahu' alaihi wa sallam, of ons Here naby, so ons draai die klank tydens die gebed, of Hy SWT soveel so dat ons stemme wat in gebed? ", dan Allaah geopenbaar hierdie vers. [1]

2. Intussen ander soos 'Ata' ibn Abi Rabah beweer dat hierdie vers is geopenbaar in reaksie op 'n volk wat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gevra oor die tye te bepleit bid Allah Subhanahu wa Ta'ala. Dws wanneer dit val paragraaf (Ghâfir/40: 60) "En jou Here sê," Bid jy vir my gesê ek sal sekerlik aan dit aan jou ". Hulle het gevra: "Wat is die tyd (ons) [2] Toe die bogenoemde vers het later [3]?.

VERDUIDELIKING verse
1. Allaah Die Hoogste Close met sy kneg.
So Allaah het beveel dat die profeet Mohammed sallallaahu 'alaihi wa sallam die hele gemeenskap wat Allaah Maha naby te vertel. Nabyheid toepaslike heerlikheid en mag van Allaah, in ooreenstemming met die prag en perfeksie van Sy wese Subhanahu wa Ta'ala. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

يا أيها الناس اربعوا على أنفسكم فإنكم لاتدعون أصم ولا غائبا إنه معكم إنه سميع قريب

O alle mense, ontferm U oor jouself, het jy nie aan die Een wat doof is of afwesig bid nie, wat jy eintlik bid tot die Hoogste Wese hoor, weer Maha naby ". [4]

Verpligtend op elke Moslem om te glo dat Allah Subhanahu wa Ta'ala nader Maha Maha hoor. Allaah is baie naby aan die dienaar wat bid, hoor en dit toestaan ​​wanneer Allaah wil. Nabyheid dit is die nabyheid van sy kennis en toesig, volgens die perfeksie van die natuur vir Allaah niks is niks soos hy word nie. [5]

Shaykh 'Abd as-Sa'di rahimahullah het gesê: "Die aard van" nabyheid "Allaah is daar twee soorte; Sy nabyheid met die kennis (om te weet) al Sy wesens, en nabyheid aan die dienaar wat aanbid en bid dat Allah hoor en gee sy steun en taufik. Wie bid tot Allah Subhanahu wa Ta'ala met harte en gebede voorgeskrewe konsentrasie, en is nie verhinder deur enige hindernis vir die gebed terkabulnya; as die verbruik van onwettige of andersins, dat Allah Subhanahu wa Ta'ala het belowe om dit te gee. Veral as hy enige rede, die toestaan ​​van die gebed (is) is die oproep van Allah Subhanahu wa Ta'ala te beantwoord deur gehoorsaamheid aan sy gebooie en gehoorsaam weg van al sy verbod beide in woord en daad met geloof (natuurlik) gesoek sal lei die gebed terkabulnya " [6].

2. Allah Subhanahu wa Ta'ala gee die gebed van sy kneg.
In die bogenoemde vers Allah sê sy boodskapper sallallaahu 'alaihi wa sallam oor die majesteit, genade en Sy nabyheid aan sy dienaars. As ook in 'n ander vers "en jou Here sê:" Bid vir my ek sekerlik gee dit aan jou ... فليستجيبوا لي "dit wil sê," laat hulle uit te voer gehoorsaamheid aan My ("[7] Mujahid en Ibn al-Mubarak verduidelik [8] beteken." Allaah) ". Soos vir "وليؤمنوا بي" betekenis "en (laat) hulle glo in My" dat hulle getrou moet wees as hulle gehoorsaam Allaah, inderdaad Allaah sal skenk beloning en eer aan hulle as gevolg van gehoorsaamheid. Ander het gesê:

"فليستجيبوا لي" die betekenis daarvan is "tot My bid"
"وليؤمنوا بي" beteken "en hulle glo dat ek hul gebede moet gee". [9]

Ibn Taymiyyah rahimahullah gesê "Met albei hierdie redes is, sal die gebed toegestaan ​​word, dat die perfeksie van die waarde van gehoorsaamheid aan Allah uluhiyah, en met die krag van die geloof Allaah te rububiyah. Wie gehoorsaam God Subhanahahu wa Ta'ala in al Sy gebooie en die verbod, dan is die punt was om te bid bereik en verleen sy gebed, Allah Subhanahu wa Ta'ala sê [10] "En Allaah toelaes aan mense wat glo en doen goeie dade, en voeg by hulle van sy genade ". [11]

Dan Allaah 'n einde aan hierdie vers met sy woorde. "Ek hoop hulle kry die regte leiding" "لعلهم يرشدون" dit wil sê, As hulle gehoorsaam en geloof in my sal hulle goed kry in hierdie lewe en in die Hiernamaals hulle ". [12] sowel as die instruksies om altyd geloof en goeie werke doen wat uit hul euwels sal verdwyn." [13]

3. Hoekom Prayer nie toegestaan?
As iemand sê: "Dikwels kry ons iemand wat bid, maar nie toegestaan ​​nie. Is dit nie Allaah het in sy Woord beloof roeping "(bid) vir my." "Sekerlik hierdie uitdrukkings kan gerig word aan die twee verduidelikings:" Ek sal iemand 'n toekenning "; Die eerste: "roeping" beteken hier al die bevele van Allah en Sy anjurananjuran Subhanahu wa Ta'ala om te oefen, sodat die betekenis daarvan: "Ek is naby aan die dienaar wat altyd laat loop die bevel en my voorstel, ek sal reageer met beloon ". As die woord van die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: ". Ware gebed is aanbidding" Daarna het hy sallallaahu' alaihi wa sallam lees:

وقال ربكم اذعوبي أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

Sekerlik jou Here hom beveel: ". Bid vir my ek sal beslis gee jou gebed, mense eintlik spog te aanbid my die hel sal kom in 'n toestand van volslae hel" [14]

En die tweede. Die betekenis is "Ek gee iemand wat bid vir my as ek wil" [15]

Shaykh 'Abdurrahman as-Sa'di rahimahullah het gesê: "'n beroep (gebed) is verdeel in twee tipes; aanbidding en voorbidding gebed ". [16] Die Ulama verduidelik dat die betekenis van gebed petisies sluit aanbidding, gebed en aanbidding sluit gebed petisie gevolge. Dws hy wat iets gesmeek om Allaah dan is hy aanbid Allaah. Die doel van aanbidding sluit gebed petisies gevolge, soos die een wat gebid het, dan is dit bevat 'n versoek aan Allaah sodat gebede aanvaar word en die beloning. So sluit dus 'n gebed versoek (betekenis) van aanbidding en gebed aanbidding gebed sluit petisies gevolge. [17]

4. Verskeie Etiek in bid.
Gegewe die belangrikheid van hierdie, die geleerdes verduidelik oor die toestand sowel as die etiek in gebed vir toegestaan ​​word, as riglyn in die Koran en Hadith.

Al-Baghawi rahimahullah het gesê: "Daar is etiese en wat syaratsyarat is in gebed, want gebed toegestaan. Wie die kol tref, dan sal hy kry wat gevra word en elkeen wat berou het, was hy die een wat in gebed oortree; sodat gebed is nie geregtig op toegestaan ​​word nie "[18] Ibn al-Qayyim rahimahullah het gesê:." Die volgende twee lede sluit Adab-Adab bid met die tweede soort (gebed van aanbidding en gebed versoek); dit is die woord van Allah Subhanahu wa Ta'ala:

ادعوا ربكم تضرعا وخفية إنه لا يحب المعتدين ولا تفسدوا في الأرض بعد إصلاحها وادعوه خوفا وطمعا إن رحمت الله قريب من المحسنين

Bid jou Here met nederigheid van self en 'n sagte stem. Allah hou nie van diegene wat die perke oorskry. En moenie kwaad maak nie op die aarde nadat dit (God) dit op te los en bid tot Hom met vrees (nie aanvaar nie) en verwagtinge (toegestaan ​​word). Voorwaar die genade van Allah is baie naby aan mense wat goed doen. [Al-A'raf / 7:55-56] [19]

En Ibn Kathir rahimahullah het 'n aantal van die hadiths wat verband hou met die beskaafde maniere van interpretasie van paragraaf aan die begin van hierdie draad. Onder wat hy te kenne gegee dat: [20]

• Verhoging van albei hande, as die Hadeeth vertel van Salman al-Farisi Radi 'anhu, dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:

قال إن الله حيي كريم يستحيي إذا رفع الرجل إليه يديه أن يردهما صفرا خائبتين

Inderdaad Allaah, mees barmhartige Hoogste skaam van die dienaar wat sy hande omhoog (bid), dan terug met leë hande en leegheid (nie toegestaan ​​word nie). [21]

• Begin met 'n gebed van lof aan Allah, dan Salawat en salam aan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam, dan bertawasul te Allaah met Tawasul voorgeskryf word, soos met Tawheed aan Allah Subhanahu wa Ta'ala, met asma en die aard van Allaah, die goeie dade en in die ander. [22] Al wat in 'n lae stem gedoen moet word en nie buitensporig as die Hadeeth van Abu Musa al-Ash'ari Radi 'anhu in advance.

• Goeie bevooroordeeld teenoor Allaah. Dit is vertel in 'n hadith Qudsi van Anas Radi 'anhu, dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:

يقول الله عزوجل: يقول أنا عند ظن عبدي بي وأنا معه إذا دعاني

Allah Subhanahu wa Ta'ala sê: "Ek (sal) soos my kneg van my dink, en ek sal met hom wees wanneer hy bid tot My" [23]

Ibn hajar rahimahullah het gesê: "Dat ek (Allaah) Maha staat om te doen wat na bewering deur my kneg wat ek in staat was om dit te doen." Hy het ook die woorde van al-Qurtubi rahimahullah het wat dit beteken "Dink die toestaan ​​van die gebed, die aanvaarding van bekering , toegestaan ​​genade deur vergifnis en gedink beloon met 'n beloning vir aanbidding is wat in ooreenstemming die terme as geloof in die waarheid van die belofte van Allah 0,24

• Bly weg van haastige houding terkabulnya verwag gebed; haastig, want dit sal eindig met die houding van wanhoop dat hy bid nie meer nie. Na'ûdzubillâh.

عن أبي هريرة أن رسول الله صلى الله عليه وسلم قال يستجاب لأحدكم مالم يعجل يقول دعوت فلم يتجب لي

Van Abu Hurayrah dat die profeet sê:. "Daar sal toegestaan ​​word (gebed) een van julle so lank as wat hy is nie in 'n haas, wat hy gesê het:" Ek het gebid, maar nog nie toegestaan ​​aan my "[25]

In ander lafadz, die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

قال لايزال يستجاب للعبد مالميدع بإثم أو قطيعة رحم مالم يستعجل قيل يا رسول الله ما الاستعجال قال يقول قد دعوت وقد دعوت فلم أر يستجيب لي فيستحسر عند ذلك ويدع الدعاء

Altyd sal toegestaan ​​word (gebed) tydens die slaaf van die sonde of besluit om nie te vra verwantskap, so lank as wat hy is nie in 'n haas. Gevra die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam: "O boodskapper van Allah, wat is die haas?" Profeet sallallaahu' alaihi wa sallam het geantwoord: "Hy het gesê:" Ek het gebid, het ek gebid, maar ek het nooit kry my gebed is toegestaan ​​", dan sy wanhoop en laat vaar gebed. [26]

• Maak die liggaam en siel van 'n verskeidenheid van die bose en die sonde is die een ding wat afgeskeep word. Harte was vuil met verskeie immoreel of onrein liggaam van die verbod sou die gebed terkabulnya belemmer

عن أبي هريرة قال: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم أيهاالناس إن الله طيب لا يقبل إلا طيبا وإن الله أمر المؤمنين بما أمر به المرسلين فقال يا أيها الريسل كلوا من الطيبات واعملوا صالحا إني بما تعملون عليم وقال ياأيهاالذنين آمنوا كلوا من طيبات ما رزقنا كم ثم دكر الرجل يطيل السفر أشعث أغبر يمد يديه إلى السماء يارب يارب ومطعمه حرام ومشربه حرام وملبسه حرام وغذي بالحرام فأنى يستجاب لذلك

Van Abu Hurayrah dat hy gesê het: "Die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:" Voorwaar, nie Allaah nie die goeie aanvaar en dit is goed, Allah Subhanahu wa Ta'ala beveel om die gelowiges met wat is beveel om die apostels. Allah Subhanahu wa Ta'ala sê: ". O jy eet apostels van die goeie en liefdadigheid shalihlah, Maha voorwaar Ek weet wat jy doen" Allaah sê ook: "O julle wat glo eet rizki beter as wat aan jou gegee ... ", dan die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam genoem 'n reisiger wat loop weg sodat sy hare deurmekaar, slordige en stowwerige, hy sy hande na die hemel toe hy gebid roep:" O Rabbku, O Rabbku ... " , maar die kos is onwettig, sy drink onwettig, sy klere onwettig en verbode kom, hoe dit kan toegestaan ​​word sy gebed? ". [27]

• oortuig dat Allah hoor Hooggeregshof vir niks wat verhinder. Van 'Abdullah ibn' Amr Radi 'anhu, dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê:

ادعوا الله وانتم موقنون باللإجابة واعلمواأن الله لايستجيب دعاء من قلب غافل لاه

Bid tot Allah en wees seker dat jy (sal) toegestaan ​​word, God beantwoord nie gebed ('n slaaf) wie se hart is nalatig en nalatige ". [28]

In 'n ander Hadeeth van Abu Sa'eed al-Khudri Radi 'anhu, dat die profeet sallallaahu' alaihi wa sallam gesê: [29]

ما من مسلم يدعو بدعوة ليس فيها إثم ولاقطيعة رحم إلاأعطاهالله بهاإحدى ثلاث إما أن تعجل له دعوته وإما أن يد خرها له في الآخرة وإما ان يصرف عنه من السوء مثلها قالوا إذا نكثر قال الله أكثر

Dit is nie 'n Moslem bid tot Allah Subhanahu wa Ta'ala met 'n gebed dat daar is geen sonde of verbreking van familiebande in nie, maar Allah sal hom gee een van die drie gevalle; 1) kan Allaah hoor die onmiddellike, 2) of stoor as 'n besparing vir hom in die Hiernamaals, 3) of hy verlos hom nie uit die bose ekwivalent dipanjatkannya gebed "Die vriend het gesê:". Indien wel, sou ons vermeerder . (gebed) "profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:" Allah baie meer [30] ".

Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "Wat word bedoel is dat Allah nie 'n mens se gebede sal mors nie, en Allah is nie besig met iets. Hy Subhanahu wa Ta'ala Hooggeregshof hoor gebed. In hierdie geval is daar 'n voorstel (vermenigvuldig) te bid, want nie een van sy ontsnapping uit Subhanahu wa Ta'ala. "[31] Verder, op die oomblik is ons nader aan Allah Subhanahu wa Ta'ala deur vas in Ramadan. Indien ons hierdie spesiale geleentheid ons gebede vir die goeie in die wêreld en die hiernamaals te vermeerder. Profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê:

ثلا ث لا ترد دعو تهم: الصائم حتى يفطر, والإمام العادل, ودعوة المظلوم

Daar is drie mense wie se gebede nie verwerp; een wat vas, die vinnige, 'n regverdige regeerder, 'n man verdruktes te breek. [32]

So na die verse oor Shiyam (vas) en die heerlikheid van die maand van Ramadan, Allaah noem die vernaamste bespreking van hierdie vers (Al-Baqarah / 2:186) as 'n aanduiding dat 'n gelowige homself moet altyd bring aan Allah die Almagtige met insluitend alle vorme van aanbidding te bid. Ibn Kathir rahimahullah het gesê: "Hierdie vers Disisipkannya midde verduideliking Shiyam wette riglyne sowel as 'n motiveerder vir die (baie) by voltooiing van die vinnige nommers, selfs op enige oomblik die vinnig as wat die bogenoemde hadith te breek gebid. Kom ons gebede vermeerder; Vir Allaah is kwaad vir mense wat nie tot Hom bid nie soos sy woord:

وقال ربكم ادعوني أستجب لكم إن الذين يستكبرون عن عبادتي سيدخلون جهنم داخرين

en Rabmu het gesê: ". Bid vir my, in die feit dat die mense wat spog met van die gebed tot My sal Hel volslae tree in die staat" [33]

Net so beskryf in 'n Hadeeth van Abu Hurayrah dat die profeet sallallaahu 'alaihi wa sallam gesê: "من لم يدع الله يغضب عليه" wat beteken: "Wie nie aan Allah Subhanahu wa Ta'ala dan is Allah Subhanahu wa Ta bid' . ala kwaad vir hom "[34] Ibn al-Mubarak Radi 'anhu het gesê:

الرحمن إذا سئل أعطى, والرحيمإذا لم يسأل يغضب

Ar-Rahman (Allah Subhanahu wa Ta'ala) toe hy gevra is om te gee, en Ar-Rahim (Allaah) as hy nie gevra om kwaad te wees. [35]

Ya Allah, ek soek skuiling by U uit die kennis wat nie baat uit 'n hart wat nie nederigheid, Yan van die siel is nie tevrede is nie, en van die gebed is nie toegestaan ​​nie ". [36]

[Gekopieer vanaf die Sunnah Edition tydskrif 06-07/Tahun XIII/1430/2009M. Uitgewers Foundation Staande Komitee Istiqomah Surakarta, Jl. Solo-Solo Purwodadi Gondangrejo Km.8 Selokaton 57 183 Tel. 0271-858197 Faks 0271-858197]
_______

1 komentar:

  1. Ek is silwer van Garman, ek is 8 jaar gelede getroud sonder 'n kind. Ek het desperaat na 'n oplossing gesoek, want die dokter het gesê dat ek nie swanger kan raak nie, maar 'n vriend van my het my na 'n spelwinkel genaamd Dr white gerig, en ek Ek het my probleme aan hom verduidelik en hy het belowe dat alles oor 12 dae met my sal regkom, hy het my 'n paar instruksies gegee wat ek alles goed gedoen het, ek is hospitaal toe vir 'n toets en hulle het bevestig dat ek 1 week swanger was, en nou het ek my pragtige seun en het ook nou weer 'n swangerskap, alles te danke aan u Dr White, kontak hom vir allerhande oplossings,

    1) as u u Ex wil terugbesorg.
    2) as u wil spel om swanger te raak.
    3) as u miskraam wil stop.
    4) as jy deur iemand liefgehê wil word.
    5) spel om alle soorte siektes of siektes te genees.
    En ander.
    hy is die beste en baie waaragtig. wightmagicmaster@gmail.com. WhatsApp: +17168691327

    BalasHapus